25.Deo

23 2 0
                                    

Alarm zvoni...
      -,,Danas je veliki dan"
Budim se uz tu rečenicu.Bilo je oko 7 kada sam otišla da se istuširam pre škole.
U pola osam sam sišla da doručkujem.
Za doručak su bili mafini puni raznim voćkama,namazima itd.
Mama ovako sprema samo kada da sve od sebe da to izgleda perfektno,a kako mi izgleda sve me na to upućuje.
Uzela sam jedan mafin od maline i jedan od čokolade.
Moj autfit danas je izgledao ovako:

Takođe sam uzela i crveni kišobran,jer je padala kiša

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takođe sam uzela i crveni kišobran,jer je padala kiša.
Kada je stigao bus,ušla sam i sela na prvo slobodno mesto koje sam primetila.
Stavila sam slušalice u uši(kao što bih inače radila) i gledala sam kroz prozor.
~Danas imam časove do 13:30,tako da sam kući do 14,i imam vremena da se istuširam i lepo oprostim i krenem na utakmicu.~
Razmišljala sam tako,dok me jedna baba nije opomenula
,,Ajde dete ustaj,baba da sedne"
,,Izvinite gospođo,ali da ste me lepo zamolili možda bih i ustala,ali obraćanje na ovaj način,nikako."
,,Vidi se da si nevaspitana"
,,Ja?"
,,Da,da,ti"
,,Izvinite,ali ako sam ja rekla da neću da ustanem zato što me niste lepo zamolili,pitajte nekog drugog,osvrnite se oko sebe imate ceo bus,tako da,da li ste našli baš mene pored svih ovih ljudi?"
Nema odgovora.Možda sam ovde ispala malo nepristojna,ali ako ti nisi u stanju da lepo zamoliš čoveka koji isto ima obaveze i koji je preumoran da ustane nego ga teraš,u toj situaciji ni mrtva neću ustati,ko god da je,jer ja kako udovoljavam drugima tako udovoljavam i sebi.

Stigli smo do školske kapije i izašla sam.
U naš razred je došla jedna nova devojka koja se zove Roberta.
Izgleda mi gotivno i fino zapravo.
Završila sam prva dva časa i izašla sa Gabrijelom na odmor.
,,Blago tebi bukvalno ćeš propustiti test iz srpskog"
,,Ja ni ne znam za taj test haha"
,,Rekla nam je prošle nedelje,imamo celo gradivo od početka godine"
,,Jao,jadni vi"
,,Hahaha,šta jadni mi,pa mislim da će i tebi da da samo u sredu"
,,Misliš?"
,,Najverovatnije,tako uvek radi"
,,Ne zanima me rećiću joj da nisam znala,i da nisam imala kad da učim pa da mi odloži za petak"
,,Ne znam..."
Zvonilo je.Ušle smo unutra i završile ostatak časova.
U 13:30 smo izašle iz škole.
Bus je dolazio tek u 14:00 a ja nisam mogla toliko da čekam,imam obaveze,pa sam zato krenula kući.

Stigla sam kući oko 14:10,otišla sam da se istuširam,kad sam se istuširala,bilo je oko 14:20.
Otišla sam do mamine radne sobe da je pitam da li je završila sve oko posla.
,,Hej mama"
,,Ee,kako je bilo u školi"
,,Ništa specijalno,kao uvek,nego gde je tata?
,,On je na poslu radi do 17h"
,,Znači neće stići da me odprati"
,,Pa neće,ali nije strašno videćete se za par dana."
,,Pa da,a jel si ti završila sve oko posla?"
,,Jesam,jesam još pre sat vremena,nego sam došla da pronađem neku fasciklu da ponesem sutra na posao"
,,Aa,okej"
,,Idem da ti spremim ručak a ti počni malo da učiš tu biologiju nećeš stići sve tamo"
,,Okej mama"
Otišla sam u sobu i počela da učim.
Naučila sam nekih 3-4 lekcije od 9,kada me je mama pozvala na ručak.Vratila sam knjige u torbu i sišla na ručak.
Bilo je negde oko 15:10 kada je neko zazvonio na vrata.
Mama je ustala da otvori.To je bila mamina koleginica Hana.
,,Zdravo Sofija!Pa kako si?"
,,Ćao!Super Vi?"
,,Jao nemoj molim te da mi persiraš"
,,Okej haha"
,,Dušo mi smo u dnevnoj sobi ako ti nešto zatreba"- rekla je mama
,,Dobro"
Ručala sam i otišla da se obučem za put.

Ovo sam obukla za put.
Bilo je oko 4 kada je Hana otišla.
Mama i ja smo pakovale kofer u gepek od kola a moja torba je bila kod mene.
U 4:10 smo pokupili moju drugaricu Mariju i stavili i njen mali kofer u gepek.
U pola 5 smo bile na mestu gde bi trebalo da se skupimo pa zajedno autobusom odemo na aerodrom.
Oprostila sam se sa mamom.



Uskoro 26.Deo

_________________________________

Jedno vreme nisam imala inspiracije da pišem pa sam na neko vreme prekinula,odlučila sam da se ponovo vratim pisanju dok mi opet ne dosadi.
Ako vam se svideo part ostavite vote i komentar💙

_________________________________

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Devojka sa IslandaWhere stories live. Discover now