12.Deo

31 5 0
                                    

(.....)

Krenule smo kuci.Tina ide sutra popodne.Zelim da ove zadnje sate sa njom provedem kao nikada u zivotu.Dosla je samo na vikend.Nadam se da ce doci opet ubrzo.Okupale smo se i legle.Stigla mi je poruka od Andreja...
,,Zdravo Sofija,izvini ako smetam ali pre svega sam zeleo da ti cestitam rodjendan,zelim da ti se sve zelje ispune i da budes srecna u zivotu.Hteo sam i da ti se izvinim zbog svog onog mog ponasanja prema tebi.Ti to nisi zasluzila...Volim te."
Posle svega toga on meni kaze da me voli?Ne znam da li da mu verujem.Vise nemam ni trunke poverenja u njega,dobro imam mozda malo,ali vecina poverenja je pala u vodu.

Iskulirala sam poruku za pocetak.Oko dva sata ujutru stigla mi je poruka sa nepoznatog broja.
,,Sofija,mislim da me ne poznajes,ali ja tebe znam,itekako te znam,skupio sam hrabrost i javio ti se,imam dosta toga da ti kazem...Zalutao sam u tvoje oci u tvoja dva neba,dva jezera,dva srca...Izgubio sam se...Izgleda da sam se zaljubio...Ne znam da li tebi to odgovara,verovatno ne,ali sta je tu je...Izgleda da nisam dovoljno dobar za tebe.Nikada me nisi pogledala direktno u oci,nije bitno sada to.Zaljubio sam se Sofija..U tvoje telo,tvoj stav,tvoj stil,tvoju kosu,tvoje oci i tvoj pogled...."
Ostala sam bez teksta...Ko to moze da bude?Neko iz nove skole?Neko iz komsiluka?Ne znam...Nisam znala sta da odgovorim pa je tako i ostalo....

Uskoro 13.Deo

-----------------------------------------------------------
POSTO JE 11.DEO BIO MALO KRACI,ODLUCILA SAM DA IZBACIM I 12.JESTE I DA JE ON DOSTA KRATAK ALI NADAM SE DA CETE UZIVATI😊
AKO VAM SE SVIDEO PART,OBAVEZNO OSTAVITE VOTE I KOMENTAR,MNOGO BI MI ZNACILO❤️❤️❤️

Devojka sa IslandaWhere stories live. Discover now