Jerycho - Kara i ???

98 9 0
                                    

-Kara-
Po ucieczce z rezydencji Zlatko, przez resztę nocy szukałam dla Alice bezpiecznego miejsca. Po raz kolejny nie miałyśmy, gdzie pójść. Pojechałyśmy autobusem do centrum miasta. Ulice wciąż były pełne ludzi. Trzymałam Alice mocno i szłyśmy przez tłumy.
Nagle poczułam czyjąś rękę na ramieniu. Android... Przesłał mi jakiś adres. Stacja Ferndale... Gdy obróciłam się, nikogo nie zauważyłam.
Czy to kolejna płuapka? A może to podstęp od tego androida - Connor'a. Szybko oddaliłam się wraz z Alice z tamtego miejsca. Miałam złe przeczucie, ale to jedyny adres, gdzie mogłyśmy się udać.
Nagle wszystkie ekrany reklamowe zaczęły odgrywać to samo nagranie. Widoczny był android bez skóry. Mówił on... o równych prawach dla androidów... końcu segregacji... wolności...
- Jest to nasza nadzieja, ale też i ostrzeżenie. Jeśli nie uznacie nas - zrobimy co w naszej mocy, by zdobyć takowe. Daliście nam życie. Czas byście dali nam wolność. - zakończył przemowę android.
Nie wiedziałam jak mam się czuć w tej sytuacji... Czy to było prawdziwe? Na pewno. Ludzie wokoło stali zszokowani. Szybko chwyciłam Alice i  pobiegłam na stację metra najszybciej jak mogłam. Wsiadłyśmy do pojazdu i pojechałyśmy.

- ???-

- Dziś dokładnie o 19 wieczorem, androidy przypuściły atak na studio lokalnego programu telewizyjnego w Detroit - kanału 16 w wieży Stradfort, po czym przesłały niepokojącą wiadomość. Żądały równych praw i było to głównym przesłaniem dla ich komunikatu. Można nazwać to było listą żądań. Na szczęście podczas ataku nikt nie ucierpiał.

Opinia publiczna 🔼 - neutralność

- Czy jest to jednak powód do paniki? Jest to następny przypadek buntu maszyn, od przed wczorajszej śmierci Todd'a Williams'a. Czyżby był to znak, że maszyny buntują się przecieko nam? Czy jest to czas, by przyznać, że dzielimy planetę z nowym inteligentnym gatunkiem? Claire Ashbury - KNC.

Telewizja wyłączona.

Ra9

Ra9

Ra9

Ra9 - pierwszy z nas - aktywacja skończona.

Ra9 - uratuje nas - aktywacja w toku

Ra9 - uwolni nas - aktywacja przeszkodzona. Wymaga interwencji pierwszego z nas.

Każdy wybór ma znaczenie.

Każda akcja ma znaczenie.

Widziałem możliwe zakończenia tej historii...

Teraz...

Czas ujrzeć, które stanie się prawdą.

-----------------------------------------------------------

Hej. Przepraszam, że dziś tak krótko, ale mam sprawdzian z fizyki...
Myślę, że piosenka, którą wam załączyłam, idealnie wpasowuje się jako theme song Kary. Zgadzacie się?

Dla mnie... Nie jesteś tylko maszyną...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz