|Dla wszystkich|
Od ostatniego spotkania minęło tak sporo czasu, że nawet o tym zapomniałaś. Dziś jednak przywróciłaś sobie te wspomnienia.
|Pain|
Stałaś na tym samym wzgórzu co zwykle. Widoki stąd były nieziemskie zwłaszcza podczas wschodu czy zachodu słońca. Tym razem był to zachód. Usiadłaś na ziemi przyglądając się kiedy nagle usłyszałaś dawno nie słyszany Ci głos.
-Witaj [imię]. Dawno się nie widzieliśmy prawda?
Pain usiadł obok Ciebie również patrząc na zachód.
-Ta... racja.
Kiedy odwróciłaś na niego wzrok ujrzałaś... więcej kolczyków niż miał wcześniej. Dokładnie wtedy zapamiętałaś jego twarz więc doskonale widziałaś gdzie znowu zrobił sobie dziury w ciele.|Deidara|
Leżałaś pod drzewem oglądając chmury. Za sobą usłyszałaś szelest w krzakach więc natychmiastowo wstałaś i rzuciłaś w tam tą stronę trzema shurikenami. Okazało się jednak, że był to ten sam Deidara co kiedyś. Tylko wydawało Ci się, że ma włosy trochę dłuższe.
|Hidan|
Ogólnie spędzałaś sobie czas w gorących źródłach. No i tak wyszło, że... Hidan dostał po ryju kiedy zorientowałaś się co robił. Hehe.
.
.
.
Grzebał w Twoich rzeczach -,-.
Tera będą takie krótkie bo nie chce mi się myśleć.|Tobi|
Szłaś se do sklepu gdy nagle wleciał przez drzwi Tobi przy okazji Cię prawie przewracając ale złapałaś równowagę. Później razem kupiliście trzy siatki cukierków.
|Itachi|
Byłaś na misji i zobaczyłaś typa w czarnym płaszczu Akatsuki. Gdy się mu bliżej przyjrzałaś no to zobaczyłaś, że był to Itachi. Podeszłaś do niego no i se pogadaliście o... naprawdę różnych rzeczach... naprawdę. Różnych ಠ_ಠ.
|Sasori|
Ty postanowiłaś, że chcesz więcej drewna na marionetki. Więc poszłaś do jakiegoś tam sklepu i Sasori też czegoś szukał no to mu pomogłaś.
|Konan|
Składałaś jakieś origami i Konan się do Ciebie dosiadła xD.
|Kisame|
Łowiłaś ryby nad jeziorem i chyba... przez przypadek złowiłaś Kisame xD.
|Kakuzu|
Zrobiłaś aferę w parku, że jakieś dziecko Cię popchnęło i Kakuzu Cię jakoś powstrzymał od nawrzeszczenia na jego matkę xD
|Zetsu|
No to on znowu chciał kwiatki kupić i tak jakoś wyszło, że opuściłaś pracę żeby iść z nim na łąkę xD
CZYTASZ
|| Preferencje Akatsuki ||
HumorNo 18 czerwca 2020 #2 𝓘𝓽𝓪𝓬𝓱𝓲//Itachi 3 września 2020 #3 𝓚𝓲𝓼𝓪𝓶𝓮//Kisame 18 września 2020 #10 𝓗𝓲𝓭𝓪𝓷//Hidan 23 października 2020 #6 𝓢𝓪𝓼𝓸𝓻𝓲//Sasori 30 października 2020 #4 𝓐𝓴𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲//Akatsuki 2 listopada 2020 #3 𝓐𝓴𝓪𝓽𝓼�...