Part 1.

313 11 0
                                    

Abban a pillanatban éreztem, hogy mindenki engem néz, de nem érdekelt. Szinte átsprinteltem a parkon, megállás nélkül Lisáékat keresve. Fehér ruhámat próbáltam lefogni a nagy futás közben, több-kevesebb sikerrel, de szerintem még így is kilógott mindenem. Egy idő múlva meg is találtam őket. 

-Lisa! Alison! Kész van! Befejeztem! Kész van az első dalom!! - ugrálok oda hozzájuk vidáman.  A gitár hatalmasakat koppant a hátamon, de most még ez sem érdekel. Megírtam! 

-Had halljuk!! - ugrik a nyakamba Alison üdvözlés képen.

-Nagyon ügyi vagy. - mosolyog rám halványan Lisa, majd oldalra fordítja fejét.

-Hát...ennél azért több lelkesedést vártam volna. - állok meg előtte kicsit megsértve. Lerakom a gitárt, majd én is arra nézek amerre Lis.

-Jaj Istenem... - teszem keresztbe karjaimat lemondóan, majd leülök Lisa mellé. - Nem értem mit eszel rajta. - utalok a pár tíz méternyire üldögélő társaság központi alakjára.

-Én igen. - harapja be ajkait hülyén mosolyogva Ali.

-Jaj nem már! - vágja hátba Lisa elpirulva a röhögő lányt. - Bocsi Nova csak megőrjít ez a srác. - vágja magát hanyatt a füvön. - Egyébként hallgatlak. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lett.

-Tényleg? Megmutathatom később is, és most kibeszélhetjük ezt a szemétládát. - mosolygok barátnőmre negédesen.

-Mindig róla van szó. Már elegem van. Inkább játszd el a dalt.

-Okés. - lelkesedem fel ismét. Előkapom a gitáromat, és elkezdem behangolni.

-Heló lányok. - lép oda hozzánk váratlanul egy vörös hajú srác.

-Szia. Miben segíthetünk? - néz fel rá csábosan Ali. Sosem értettem hogy csinálja...

-Kenneth mondta, hogy hívjalak oda titeket. A padon sokkal kényelmesebb...ülni. - kacsint Ali-re a fiú. Szem forgatva nézek fel a gitárhangolásból. Lisa már állt volna fel.

-Majd Ő ide tolja a seggét ha akar valamit.

-Nova!

-Nem vagy a csicskája. - nézek rá barátnőmre mérgesen. Csalódott szemekkel néz rám.

-Ez nagy lehetőség. - suttogja nekem szemlesütve. 

-Látom tétováztok. - hallatszik egy újabb hang mögülem. Megfordulok és legnagyobb örömömre Kenneth áll előttem a kis csapatával. Köszi univerzum. Lisának már tényleg csak ez hiányzott.

-Nem tétováztunk. Mentünk volna. - mosolyog a fiúra Lisa.

-Hát én megyek is. - guggolok le mérgesen a gitáromhoz, és elrakom a tokjába.

-Sziasztok! Bocs a késésért. - fut be a legjobbkor egy szőke srác, majd lepacsizik mindenkivel.

-De...Nova a dalod. Még nem is énekelted el. - néz rám könyörgően Lisa.

-Dalokat írsz? - fordul felém hirtelen Kenneth és az egész összegyűlt pereputty, szinte egyszerre.

-Aha. - nézek rá dühösen miközben felveszem a hátamra a gitárt.

-Nem akarod elénekelni. - kacsint rám Kenneth kiskutya szemeivel. 

-Nem. Sziasztok. - nézek végig a társaságon utoljára. A szemem egy pillanatra megakad az imént érkező fiún. Hatalmas vágás húzódott az arcán, a jobb szemöldökétől egészen az álláig.

-Nova maradj. - szakít ki nézelődésemből Ali. 

-Majd legközelebb. - intettem még egy utolsó, majd elindultam.

KiszemelveWhere stories live. Discover now