Hoofdstuk 10

75 12 3
                                    

"Dus wat jullie eigenlijk willen zeggen is dat ik een broer heb?!?!" Vraag ik verast. "ja, lizzy je hebt een broer, we wouden het niet eerder vertellen omdat we bang waren dat we dan ook jou zouden verliezen." zegt mijn moeder. die woorden raken me. en er schieten tranen in mijn ogen. ik omhels me moeder en zeg hoeveel ik van haar en papa hou. dat ik hun nooit zou durven te verlaten. daarna draai ik me naar mijn vader om. "pap..." begin ik. "Is dat je grootste en laatste wens?" Bij die laatste woorden rollen er tranen over mijn wangen. Ook mijn vader raakt er ontroerd van. "Als je vraagt of ik mijn zoon weer eens wil zien, dan ja, dat is dan mijn grootste wens." zegt hij en hij begint te snikken.ik sta op en omhels hem. zo zitten we daar een tijdje totdat we echt weg moeten. we zeggen gedag en lopen de kamer uit. Uit het ziekenhuis. naar de auto. en evenlater zijn we opweg naar huis.

Zodra ik thuis kom ga ik met mijn moeder aan tafel zitten. mijn moeder heeft thee gemaakt en een stroopwafel gepakt. zodra het een tijdje stil is geweest begin ik met praten. "mam, vertel eens wat meer over Nona." Zeg ik en neem een hap van mijn stroopwafel. mijn moeder zegt dat hij weggelopen was na een ruzie en nooit meer gevonden is. "we denken dat hij dood is." zegt mijn moeder en roert in haar thee. "maar zijn lichaam is nooit gevonden, dus we weten het niet." zegt ze en kijkt langs me heen. ik zucht. "Mam, ik zal hem vinden." zeg ik. "voor jou en voor pap." bij die woorden komt er een glimlach op mijn moeders gezicht.
-------------------------------------------
Hoi allleeenmmaaaalll,

Hoe vinden jullie het tot nu toe?? Sorry als het een beetje kort is : / . En over dat stukje met die wens, ik wist echt niet hoe ik het moest schrijven :( dus dit is het geworden.
Ow en nog een vraagie ^_^ lezen jullie mijn andere boek genaamd return ook?? Sorry als het een beetje dwingend overkomt maar hij is nog 0X bekeken :( alvast bedankt :)

Xx lislis12 :)

Lizzy (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu