Rudens saulės spinduliai švelniai glostė mano odą. Pasirąžau, prabudau anksčiau nei įprastai, dar nė negirdėjau žadintuvo melodijos, kuri tiesa nebuvo erzinanti, tai buvo mėgstamiausia mano daina.
Rytas. Tai dienos dalis, kai turiu save nuteikti psichologiškai ir fiziškai atlaikyti dar vieną dieną. Dar vienus pasityčiojimus, priekabiavimus, žeminimus. Nuleidžiu kojas ant girgždančių grindų, čiužinio spyruoklės taip pat garsu praneša, kad joms jau ne viena dešimtis metų. Išsinuomavau šį bendrabutį prieš pusę metų, iš algos vos pakanka jį išlaikyti, nors ir atrodo apgailėtinai, bet bent jau turiu kur gyventi. Globėjai mane išspyrė prieš keletą mėnesių, kadangi užtiko su Eriku vienudu kambaryje jam berengiant mano palaidinę. Erikas yra mano buvusių globėjų vienturtis sūnus, tikras pašlemėkas, kuris kėlė man siaubą nuo pat pirmos dienos kai tik susipažinome. Jo tėvai nebuvo blogi žmonės, su manimi elgėsi kaip su dukra, tačiau kai užtiko mus su Eriku, pamanė, kad esu pasileidelė ir teršiu jų šeimos gerą vardą, tad liepė išsikraustyti iš jų namų. Erikas tąkart norėjo išprievartauti mane, netrukdė jam nei antras mano kambario aukštas, bet savo darbą pabaigė vėliau. Užsimerkiu smogus į galvą tai siaubingai nakčiai. Pakaks. Negaliu pradėti ryto nuo tokių minčių, tik ne šiandien.
Šiandien man sukanka aštuoniolika, oficialiai esu nuo nieko nepriklausoma, bet tuo pačiu turiu pati save išsilaikyti, ką darau jau pusę metų įsidarbinusi vietinėje parduotuvėje kaip valytoja. Pagaliau prisiverčiu atsistoti iš lovos, laikrodis telefono ekrane rodo vos šešias ryto, turėjau keltis dar už pusvalandžio, tačiau naktį miegojau labai neramiai. Pasiėmusi šiandienos rūbus nutipenu į dušą, kuris mano bute buvo privalumas. Už šį malonumą moku kur kas daugiau pinigų, bet bent jau nereikia grūstis bendruose dušuose su neaiškaus tipo žmonėmis.
Greitai nusišveitusi kūną ir išsitrinkiusi plaukus, nusiprausiu ir apsirengusi juodus džinsus ir juodą nertą megztinį, palieku patalpą. Parėjusi susirišu rusvus plaukus į kasą. Gimiau su itin ryškiais rusvais kurie gal labiau panašūs į raudonus, plaukais. Ironiška, kad net dėl plaukų spalvos tekdavo iškentėti nemažai pašaipų.Laikrodis rodo beveik septynias, dar turiu laiko pusryčiams. Mintyse suprunkščiu. Kokiems? Šaldytuvo neturiu. Virtuvė yra sujungta su labai nedidele svetaine, tai labiau kampas, kuriame sienoje įmontuota kriauklė stovi stalas ir spintelė, ant kurios padėta turistinė viryklė. Spintelėje randu vieną užsilikusią užpilamą sriubą, ant mažos viryklės užsikaičiu arbatinuką. Iš spintelės, kurioje buvo viena lėkštė, vienas dubenėlis ir keli puodukai, išsitraukiu dubenėlį. Sriuba ypatingo skonio neturėjo, bet skrandžiui užkišti puikiai tiko.
Išsiplovusi dubenėlį, griebiu prie lovos gulėjusią kuprinę ir nužingsniuoju prie durų. Apsirengiu ploną, juodą striukę, kurią neseniai radau vos už kelis eurus padevėtų rubų parduotuvėje. Pinigų naujiems rūbams neturiu, bet gerai paieškojus galima rasti tikrai neblogų drabužių ir batų. Apsiaunu juodus sportbačius, kuriuos man pirko dar globėjai, jie buvo geros firmos, tad dar yra ganėtinai geros būklės. Nors nereikia pirkti kol kas naujų. Užrakinusi duris ir jau nuėjusi beveik pusę kelio, apsigraibusi kišenes pastebėjau, kad palikau telefoną, tad teko kone bėgti atgal ir jį pasiimti. Per mano neapdairumą dabar vėluosiu į pamoką, pas fizikos mokytoją, kuri yra itin nemaloni. Nekenčiau tos pamokos, neskaitant to, kad mokytis man patiko, tačiau tokie dalykai kaip fizika ir chemija varė man nuobodulį.
Įeinu į rudų plytų mokyklos pastatą jau suskambėjus antram skambučiui. Nuskubu prie spintelės, kuri buvo kažkieno sugadinta ir kartais nesirakindavo. Pakabinusi striukę, bėgu link fizikos kabineto. Ir kodėl jis trečiame aukšte? Uždususi praveriu duris. Į mane susminga visų klasėje esančių mokinių akys, bet mano akis patraukia prie lentos stovintis vaikinas. Juodos tiesaus kirpimo kelnės, juodas megztinis, juodi kerziniai batai ir juodi suvelti plaukai, kurie buvo tvrakingai sušukuoti atgal, tik kelios sruogos netvarkingai krito ant kaktos.
Pasijaučiau lyg jis atspindėtų mane.
YOU ARE READING
Katerina (TAISOMA)
RomanceKaterina Archeron - našlaitė su tvirtu charakteriu, kuris ją stumia išgyventi visus sunkumus ir išbandymus. Ji nė nenutuokia, kad tuoks teks pereiti pragarą ir dar sugrįžti atgal į normalų gyvenimą. Gideonas - paslaptingas, tamsus ir abejingas visai...