Noua ceasuri și nouă minute...peste șase minute pleacă autocarul. Repede-mi i-au bagajul,ies pe stradă,alerg plana la școală,sunt in autocar...trec de colo până colo printre scaune,sa vad pe care scaun mi-e prietenul cel mai bun...aici. Ma așez langa Han,care doarme.
-Han?
-Hm?spune el adormit
-Unde mergem?întreb eu
Ce?
-Suntem in autocar. Unde mergem?
-In excursie.
-Ah nu mai contează!spun și ma uit la Seungmin. -Auzi Seungmin,unde mergem?
-Cred că la mare undeva. Stam o săptămână și 3-4 zile cică. Răspunde el zâmbind.
-Mersi! Ii spun și îmi deschid telefonul.
Navigand pe Instagram dau de postarea...unui baiat foarte dragut...care e in autocar...cu mine?
@changbinnie

In autocar cu elevi in primul an. Spre mare. Urati-mi distractie plăcută. 🤩🤩🤩
10.974 aprecieri
@love.story67 distractie plăcută Binnie😋
@changbinnie @love.story multumesc😛
@bang.chan290 unde ti-e fratele prietene?
@changbinnie @bang.chan290 @jiminnie24 e acasa nu vine cu mine si ceilalti in excursie. Tu? Unde esti ba?
@bang.chan290 sunt cu un an mai mare de cat tine prostule.
Inca 7.698 comentarii"Baiatul asta e cunoscut al naibii"imi spun in minte. Imi inchid telefonul si ma uit dupa el. A uite-l aici...si...m-a vazut...
Povestitor
Felix se uita dupa Changbin,insa acesta se uita deja la el.
-Pe mine ma cauti?intreaba Changbin cu un zambet in coltul gurii.
-Nu...il caut pe cel mai bun prieten al meu...
Roscatul incearca sa inventeze o scuza bună.-Ma minti. De ce ma minti pe fata? Intreaba Changbin. Zambetul din coltul gurii disparand dupa ce si-a dat seama ca e mintit de roscat.
-De unde stii ca te mint?
-E langa tine si el se uita la prietenul meu cel mai bun.
-Ce?spune roscatul nedumerit si isi intoarce privirea spre blond. -Ce Dumnezeule Doamne faci Han?spune Felix nedumerit -Te holbezi la prietenul lui. Hei cu tine vorbesc omule!spune Felix enervat.
-Um...doarme fparte dragut...
Spune Han Jisung uitandu-se inca la castaniul de langa Changbin.-Ce?E baiat...ce? Cum?
-Auzi...imi esti cel mai bun prieten ti-am spus de problama mea...
Spune blondul putin intristat...-Stiu...
-Esti suparat ca am aceasta problema?
-Nu...dar e cel mai bun prieten al celui mai popular baiat din scoala si e cu un an mai mare decat noi...astia isi bat joc de cei mici. Stii foarte bine asta. Ii explica roscatul celui blond.
-Nu suntem toti asa. Se amesteca baiatul cu parul negru ca taciunile -Toti avem si oameni de care ne plac. Totusi e de inteles de ce crezi asta. continuă acesta.
CITEȘTI
I still need you - ChangLix✅
Fanfiction(✓Completed) Idoli principali: Changbin,Felix,Lee Know și Jisung. Idoli obișnuiți: Seungmin,BangChan,Jiongin și Hyunjin. Idoli cu rol destul de important în viața celorlalți idoli Taehyung,Hoseok,Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon și Jungkook. Lectură plăcută...