six

82 21 3
                                    

-Nenorocitule.

-Ce ai spus?intreaba cel cu par negru

-Ce ai auzit.

-Asa dintr-o dată?intreaba din nou cel cu par negru

-Nu e dintr-o dată prostanacule!exclama nervos castaniul

-Hei...ce ai?spune cel cu par negru

-Stii ca imi place blondul! De ce ai raspuns la telefonul lui Felix? Tu ai auzit ce a spus? Nu mai au voie să stea nici unul dintre ei cu noi...esti un mare prost Changbin! Vin frații lor azi,ce crezi ca o sa faca? Nu o sa ne lase sa punem nici macar un deget pe ei!spune castaniul cu lacrimi in ochi

-Imi pare rau...

-Prea târziu!spune castaniul stergandu-si lacrimile si plecând,lasandu-l pe cel cu par negru singur.

    Acesta ajunge la hotel si se pune direct in pat imediat ce ajunge in camera. Castaniului incep sa ii curgă din nou lacrimi pe față, oftand. (Numai mie mi se pare ca e trista chestia asta?) Se gândește la blondul sau,adormind cu urme de lacrimi pe obraji.

   Changbin,nu stie ce sa faca,pentru a castiga din nou increderea castaniului si increderea roscatului,blondului si a fraților acestora. Acesta isi deschide telefonul si isi apelează fratele cu lacrimi in ochi.

Conversatie telefonică
Jimin-ah❤

Cb:Jimin-ah am o mica-mare problemă...

Jm(Jimin):Spune Binnie.

Cb:Esti prieten cu Taehyung si Hoseok nu?

Jm:Da...ce are de aface cu ei? Ai o problema legata de frații lor mai mici nu e asa?

Cb:Da...

Jm:Changbin! De cate ori ti-am spus sa nu te mai amesteci cu cei cu un an mai mic decat anul tau? De ce nu ma asculti niciotada frate?

Cb:Hei nu le-am făcut nimica! Mie imi cam...place de Felix,iar lui Lee Know...ii cam place Han...Te rog ajuta-ma!

Jm:Cu ce vrei sa te ajut eu?

Cb:Păi...Taehyung era cu Hoseok nu stiu pe unde,si am fost un tâmpit si am răspuns la telefonul lui Felix,era apelat de Taehyung,si eu nu stiam ca sunt frați...si Taehyung si Hoseok s-au enervat si sunt speriați asa ca nu ii mai lasa sa stea cu noi iar ei ii asculta caci sunt frații lor mai mari. Te rog vorbeste cu ei Hyung! Spune-i sa nu se teama! Noi nu suntem ca si colegii nostri ipocriti! Hyung...ajuta...ma...te  rog mult Hyung. Hyung...te rog...

Jm:Hei...Nu plânge Binnie...te rog. Nici nu trebuia sa începi să plângi caci te ajut oricum. Esti fratele meu mai mic si te iubesc. Te-asi fi ajutat oricum. Dar asculta la mine. Dacă se întâmplă să te enerveze vreounul din ei,nu sari sa il lovești. Asculta-ma de acum inainte caci nu iti zic cu răutate. Voi vorbi eu si cu Yoongi cu ei. Ne vedem.

Cb:Ne vedem.

Conversatie telefonică încheiată

    Changbin inchide telefonul si pleaca spre hotel. Cand ajunge,isi gaseste prietenul plângând si suspinand in somn. Acesta se apropie încet de castaniu si il intoarce cu fata la el. Lee Know este plin de lacrimi iar buzele tremurânde,ii sunt uscate. Baiatul chiar il place pe blond. Acum visează seara de ieri. Cea,in care l-a sărutat pe blond,acesta răspunzând. Dar totul s-a dus cand prietenul său a raspuns la telefonul roscatului. Este dezamăgit de Changbin. I-a distrus ziua odată cu puținele speranțe pe care le avea din partea blondului. Era aproape de al face iubitul lui.

-Hei? Lee Know? Nu plânge. Sunt aici. Ii vom face pe baieti sa aiba incredere in amandoi. Ne vor iubi,asa cum ii iubim si noi pe ei. Te rog,trezeste-te si bea niste apa.

   Castaniul isi deschide ochii plini de lacrimi. Si isi strânge prietenul in brate cat de strâns poate si incepe sa plângă iar.

-Cum vom face asta? Aveam puținie speranțe din partea lui...Acum cine stie...frații lor nu ne vor lasa sa punem mana pe ei. Ne vor rupe mâinile si picioarele asa cum au facut istericii din clasa noastra. Ne invinuiesc si pe noi...noi,nu am facut nimic. Noi am fost cei care au sunat la salvare cand nu se mai puteau ridica...noi...noi...i-am ajutat,nu i-am rănit!spune plângând castaniul,lovind cu pumnul in umărul celui cu par negru.

-Cine putea crede,ca poti suferi atâta dupa blond...

-Daca nu prea zambesc,sau daca ma comport ca si cum nu imi pasa asta nu inseamna ca este complet adevarat Changbin! Daca tu nu plângi dupa roscatul tau,care vorba aceia e mult mai distant,atunci cine te poate crede că tu chiar te-ai îndrăgostit de cineva?

- Ai mare dreptate. Dar am plâns si eu...apoi am sunat la Jimin-ah si...a spus că va vorbi cu Yong si apoi amandoi vor vorbi cu Taehyung si Hoseok.

-Yoongi? Yong? Y-yoong-i...s-a intors in Seul,a-acum s-a întors din J-japonia? El...el chiar s-a întors? Nu...l-am m-m-ai vazut de...de 3 ani...si nici de v-vorbit nu am mai vorbit...
Spune castaniul plângând din ce in ce mai tare.

-S-a întors prietene,s-a întors.
Spune Changbin in timp ce il mângâie pe cap.

           ~între timp la blond și roșcat~

Perspectiva Jisung

    Cand imi închid ochii,vad acei ochi,inima continuă să mă doară asa ca vreau sa uit. Daca acesta este un vis,vreau sa ma trezesc...ma îndrăgostesc de el...

"Tu ma strigi,tu ma chemi...Nu pot scapa,te rog tine-ma. Tu esti cel pe care il asteptam? De ce inima mea e abălută? Stai cu mine...adevarul ascuns in mine...e ca te iubesc...Inima mea a luat-o la goană cand te-am vazut. Vreau sa ma uit la tine. Deoarece rămân fără aer. De ce ma comport asa? E diferit de prima oară când te-am vazut. Timpul potrivit trece greu. Inima mea este îndreptată spre tine.Inima mea a luat-o la goană din nou cand m-ai sărutat. Lumina e stinsă,însă ochii mei strălucesc datorită tie...cred ca te-am iubit de la început,cred ca m-a atras ceva. Cand imi închid ochii,te vad...Vreau sa fie un vis,dar nu e,vreau sa ma trezesc dar nu dorm...stiu,ca te iubesc Lee Know..."

   Gândurile imi sunt întrerupe de lacrima simțită pe obrazul meu,si privirea lui Felix.

- Ce se întâmplă cu tine?ma intreaba el

-Ni-nimic...sunt...bine...

Nu uitati sa votați si sa comentați

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu uitati sa votați si sa comentați. Bye😛

I still need you - ChangLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum