three

121 22 5
                                    

    Autocarul ajunge in fata hotelului dirigintele celor doua clase se duc sa plateasca camerele rezervate,iar elevii sunt pusi sa isi scoata bagajele. Blondul si roscatul sunt batuti la cap de catre castaniu si cel cu parul negru ca taciunile.

-Haideti baiti!spune cel cu parul castaniu

-Nu mergem cu voi nicaieri!spune cel blond scotandu-si bagajul fiind ajutat de roscat la fel si invers.

-De ce nu mergeti? Atat de rai credeti ca suntem?spune Changbin uitandu-se la Felix trist.

    Cei doi au facut contact vizual,cel cu parul negru astepta un raspuns de la roscat,insa era pierdut in ochii caprui si stralucitori ai lui Felix.

-DA! SUNTETI RAI CU TOTII! TOTI DIN CLASA AIA SUNTETI NISTE RAUTACIOSI SI NISTE NESIMTITI!NU VA SUPORT!tipa Felix indepartandu-se de cel cu par negru.

   Roscatul il trage pe Jisung langa el,apoi pleaca amandoi dar nu inainte de a arunca o privire urata lui Lee Know si Changbin.

~Din perspectiva lui Changbin~

   Stiu ce au patit cei doi in primele zile de facultate. Au fost batuti de colegii mei pana au ajuns amandoi in spital cu rani adanci si cu maini rupte. Acum,Felix si Han cred ca eu si prietenul meu suntem la fel ca si ceilalti.

   Vreau sa ii arat ca nu suntem toti la fel...dar nu stiu cum. Nu vor sa mearga cu noi nicaieri. Felix...are ceva special ce ma tine sa nu renunt asa de usor la el...tin la el. Dar de ce? Nici eu nu stiu.

  Ma gandesc la un plan de a castiga increderea lui Felix dar nu imi vine nimic in minte. Sunt trezit din transa de catre Lee Know.

-La ce te gandesti?

-La cum sa le castigam increderea celor doi.

-De ce sunt asa?

-In primele zile de facultate au fost batuti de colegii nostri si au ajuns in spital cu maini rupte si rani adanci. Acum ei cred ca suntem si noi la fel si ca le vom face rau...

-Mie imi place cel blond...

-Mie cel roscat...

-Ce ar trebui sa facem? Intreaba cel cu par castaniu.

-Nu am idee. Hai in camera.spune cel cu parul ca taciuneile.

-Ok
 
    Ne luam bagajele si mergem in camera unde eram cazati noi si ne punem bagajele la intrare.

-Putem face ce vrem si putem merge oriunde,la orice ora fara ca diriga sa vina dupa noi?intreaba Changbin

-Asa scria in fisa cu excuria. Deci DA!spune Minho

-Ce ma bucur ca am un prieten care nu poate pleca undeva fara sa citeasca toate instrucțiunile,fisele si tot ce e in jurul lui.

-Ma bucur.

-Hai cu mine!spune Changbin

-Um...unde?spune nedumerit castaniul

-Sa batem la usa celor doi incapatanati.

-Esti cretin? Nu vor deschide stii foarte bine asta Changbin!

Autorul pov.

   Changbin nu isi asculta prietenul si iese din camera alergand pana la usa celor doi.

-CHANGBIN!tipa castaniul si alearga dupa cel cu parul negru ca taciunile.
-Nu vor raspunde. Le este frica de noi...

-Stiu asta si deasta nu renunt din a le arata ca nu au de ce sa se teama!spune cel cu par negru.
-Vrei sa renunti deja? Lupta frate pentru singurul lucru pe care il ai! Stii foarte bine ca parintii nostri s-au dus da? Ce mai ai acum? Inafara de prietenul tau cel mai bun? Zimi! Nu vrei sa il ai si pe el? Ai zis ca iti place blondul Lee Know!spune Changbin enervat si tipand cat sa il auda doar castaniul.

I still need you - ChangLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum