Felix poveste
Ma asez pe o bancă pentru a ma odihni putin. Cand i-au o gură din apa,reusesc sa ma înec din cauza a două mâini ce imi acoperă ochii.
??:Cine e?întreba necunoscutul
Eu:Han?Lasă-mă sa beau apă.
??:Nu sunt Han.
Eu:Taehyungi hyung?
??:În numele lui Dumnezeu nu sunt nici fratetu!
Eu:S-sper s-sa nu f-fie c-cine c-cred eu c-ca e...
spun balbainduma sperând să nu fie el.??:Nu vrei sa fie cine crezi tu ca sunt? Cine crezi ca sunt?
Eu:C-Chang...bin...
Cb:De ce nu vrei sa fiu eu? Voiai sa fie alt cineva?
Imi spune el si se așează langa mine. Rămân blocat pentru câteva secunde pe urma imi gasesc cuvintele.
Eu:Oh Doamne de ce? Ce cauti aici? Sau mai bine zis de unde stii ca alergam...?
Cb:Eh treaba mea...Dar chiar atat de rau ma crezi încât să nu vrei sa ma vezi?
Eu:Nu...ca daca nu pleci de aici,jur ca il sun pe Tae sa vina cu Jimin sa ma lasi naiba in pace! M-am săturat,de aroganță ta,de răutatea ta,m-am săturat complet de tine Changbin! Nu te suport! Nu pot sa te vad! Nu pot sta langa tine fara sa ma enervez! Ce imi faci nu stiu! Nu te vreau in preajma! Acum pleaca din viata mea,de tot! Nici nu inteleg de ce te tot tii dupa mine,daca vezi ca nu iti accept prietenia omule!Pe Han il voi lasa sa ii fie ce vrea pentru Lee Know,dar pe tine nu mai vreau sa te vad! Daca prietenul tau,ii face ceva lui Han jur ca va calc in picioare pe amandoi! Stiu ca cei doi plang unul pentru altul,dar eu nu plang pentru tine Changbin! Dispari! ACUM!
Tip la Changbin,iar acestuia ii dau lacrimile si pleaca. Poate am fost prea dur? Nu stiu de ce am spus toate astea...creierul meu gândește,gura vorbeste,dar...inima simte total alt ceva...si alea nu sunt sentimente de ură sau supărare,fata de Changbin,ci...sentimente de tristete,dragoste,prietenie...si acum ma simt de parca inima mi-a fost călcată în picioare...De ce i-au dat lacrimile? Daca el ținea la mine? Daca...v-a plânge el acum...? Sunt un mare prost...acum mă v-a urâ complet...si acum imi dau seama ca am facut cea mai mare greseala,sa nu il cred ca nu e si el ca ceilalti...
Ma ridic de pe banca,si alerg la el si ii închid calea stand in fata lui,el plângând silentios. L-am rănit...vara sa imi dau seama...de ceea ce vorebesc
-Imi pare rau...doar aveam nervi...te rog...iarta-ma...
-Inteleg...Nu iti voi mai face nervi,te voi lasa in pace si nu ma voi mai baga in seama cu tine. Sunt fericit pentru prietenii noștri...se iubesc reciproc. Acum...daca nu te superi,voi pleca...ma scuzi.
Imi spune el si trece pe lângă mine cu capul in jos,auzind un mic suspin de la el.
-Normal ca ma supăr ca pleci fara sa te fi lăsat eu! Mai aveam ceva de spus!
Ma rastesc putin la el. Acesta sta pe loc câteva secunde,pe urma o i-a din loc.
Cand il observ,fug pana la el,apucandu-l de mana stanga,el intorcandu-si privirea spre mine,acum facand contact vizual. In cateva secunde el își dă seama,si isi intoarce privirea vrand sa plece,însă e oprit in continuare de mine.-Te rog stai.
Nu mai spune nimic si isi intoarce din nou privirea la mine,încercând să îmi evite ochii,uitandu-se la nasul meu,privirea coborând spre buze,însă imediat ce imi privește buzele,se uita in alta parte.
Eu,doar ma apropii încet de el si ii prind fata in palmele mele,obligându cumva sa se uita la mine. Ma apropii încet de fata lui,el privindu-mi buzele,pe urma închide ochii. Imi lipesc buzele de buzele sale carnoase si pline,atat de dulci si imi închid si eu ochii.
Capitol nou. Cam scurt,dar nu prea am ideei. Sper ca a iesit ceva din acest capitol si daca nu,imi pare extrem de rau.
Nu uitati de vot si comentariu. Bye bye🙂
CITEȘTI
I still need you - ChangLix✅
Fanfiction(✓Completed) Idoli principali: Changbin,Felix,Lee Know și Jisung. Idoli obișnuiți: Seungmin,BangChan,Jiongin și Hyunjin. Idoli cu rol destul de important în viața celorlalți idoli Taehyung,Hoseok,Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon și Jungkook. Lectură plăcută...