Perspectiva lui Changbin
Felix nu ma lasa sa plec,asa ca ma intorc sa ascult tot ce avea de spus,incercand sa îi evit ochii. Acesta se uită la mine și îmi prinde fața în mâinile sale...ceea ce mă face să îmi fac ochii cât cepele. Se apropie de fața mea și mă trege într-un sărut,dulce...totuși mi se pare foarte dubios faptul că...mai devreme mi-a vorbit urât și mi-a spus să plec...
Ne despărțim din sărut din lipsă de aer...și își lipește fruntea de a mea și se uită în ochii mei.
F:Îmi pare rău că ți-am vorbit urât...doar că nu știam sau mai bine zis nu credeam că...îți vor da lacrimile dacă te alung...mă simt...gol pe dină-untru...Changbin,cred că te plac...și nu de azi-de ieri...ci...de când te-am văzut,însă...nu am vrut să accept sentimentele aste...
Spune el cu lacrimi în ochi. Eu,doar mă uit la el...nu știu ce să îi spun...eu...eu...doar m-am blocat...
Lacrimile i se preling pe obraji. Îmi pun mâinile la ochii lui,stergândui lacrimile. Mă apropii de el și îl sărut scurt,acesta răspunzând,dar totuși obrajii i se înroșiră.
E atât de drăguț...vreau să fie al meu...și acum că știu ce simte,poate fi foarte ușor...îl iubesc.
Eu:Pot spune...că sentimentul meu,e unul reciproc cu al tău Felix...
F:Serios?
Eu:DA!țip entuziasmat și îl sărut din nou scurt.
Ai vrea să fii iubitul meu Felix?continui euF:Da Binnie da.
Îmi răspunde el cu lacrimi de fericire în ochi,și mă îmbrațisează.
Peste 3 ani decând ChangBin și Lee Know,s-au schimbat în mult mai bine decând sunt cu blondul și roșcatul.
A/N povesteste
♡3 ani de când Felix și Changbin sunt împreună la fel cum și Han Jisung și Lee Know sunt și ei împreună. Ei 4 au fost de acord să se mute împreună într-un apartament cu 3 camere(sufrageria,și 2 dormitoare mari cum ar veni)♡
Felix a împlinit 22 de ani(în carte nu vă supărați pe mine),iar de ziua lui a fost cerut în căsătorie de către Changbin.
Cât despre Han și Minho,ce să mai spun? Cei doi sunt logodiți de 2 săptămâni și 3 zile deja. Nunta v-a fi făcută chiar de ziua lui Lee Know. Cei doi se gândesc serios să adopte o fetiță,însă peste multă vreme după nunta cam 4 ani după acesta pot spune.
Cuplurile sunt fericite înpreună. Cât despre frații acestora...lor nu le-a convenit faptul că frații lor mai mici au atracții pentru persoanele de aceleași sex.(boyxboy practic) Asta până într-un punct. Zic asta,pentru că Taehyung și Jungkook au ajuns să fie împreună,Jimin și Yoongi se plac reciproc. Ei știu asta,doar că de teamă nu fac niciunul nimic. Hoseok aparent e casatorit cu Bang Chan de un an (Woah). Seungmin și Geongin au ajuns cei mai buni priefeni,și s-au mutat în Daegu(case diferite nu credeti alt ceva),Namjoon si Jin,sunt împreună, lucreză amândoi în același restaurant,din Beijin(China). Woojin se gândește serios să plece din Coreea de Sud,cum au făcut Namjoon si Jin,doar că singur și în Taiwan nu chiar în China.Si Hyunjin s-a mutat cu familia și iubita lui în America. Toate trupele s-au destrămat din păcate. Hoseok,Jimin,Jongkook,Taehyung si Yoongi,încă țin legătura, chiar foarte mult,se tot întâlnesc prin localuri,își sună frații, merg toți în excursii,calatpresc prin tari diferite. Au fost chiar si in China si Taiwan,insa nu au reusit nici pana acum sa dea de Namjoon,Jin sau Woojin. Cand au mers in america,au reusit sa se intalneasca de 2 ori cu Hyunjin,pe urma nu a mai dat vreun semn de viață.
Bangchan,Seungmin si Geongin se intalnesc mai mereu,insa Bang Chan reuseste sa-si faca gelos iubitul,cum si iubitul lui,il face gelos cand pleaca cu proetenii sai. Totusi,sunt fericiti impreuna si calatoresc mult si fara prietenii lor. Adica numai ei doi cazandu-se mereu la cel mai dragut hotel din acea tara.(UwU)
Totul merge bine pentru toata lumea,nu simt niciunul dorul lui Namjoon,Jin,Woojin, si Hyunjin,totul e inregula,pentru ei,chiar daca au poze impreuna sau amintiri frumoase. Totul e pastrat in cutia din camera lui Han si Lee Know,fiind toate neatinse. Totul e complet uitat cu prietenii lor,ca si cum nu au fost prieteni. Intr-un fel e trist,dar si fericit. Toti au cariere,vietile lor si asta e bine nu?...e bine...
Aceastea au fost trupele din aceasta carte. E un final fericit dar si trist totuși. Eu chiar sper ca v-a placut aceasta carte si totusi imi pare ca an terminat-o atat de repede.
Inceputa pe:20 ianuarie 2020
Terminata pe:11 februarie 2020
Acesta a foast cartea. Nu stiu ce fel de carte sa mai incep,sau daca sa mai incep vreuna vreodata. Asta depinde si de voi.(macar o persoana pentru care sa stiu ca scriu. Si sa o citeasca.) Daca vreti imi dati ideei de carte,genul cartii,daca sa fie cu cupluri,daca sa nu fie cu cupluri. Daca sa fie cu vreun cuplu,de care sa fie:boyxboy,girlxgirl sau un cuplu normal dintr-o fata si un baiat. Va pup. Bye😘(916 cuvinte)
CITEȘTI
I still need you - ChangLix✅
Fanfiction(✓Completed) Idoli principali: Changbin,Felix,Lee Know și Jisung. Idoli obișnuiți: Seungmin,BangChan,Jiongin și Hyunjin. Idoli cu rol destul de important în viața celorlalți idoli Taehyung,Hoseok,Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon și Jungkook. Lectură plăcută...