seven

81 20 10
                                    

-Imi poti spune...e din cauza lor nu?

-Daca tu,spui ca si eu sunt la fel ca si ceilalti din clasa lor,inseamna ca asa e...nu te-ai înșelat niciodată cand ai simțit ceva rau...

-Regret atat de mult ca i-am intalnit...sunt rai...iar fratii nostrii sunt nervosi...trebuue sa ii ascultam...Han,chiar imi pare rau...

-Mie imi pare rau ca m-am îndrăgostit de cine nu trebuia...il urăsc dar il iubesc...Felix vreau acasă!

-Vom merge. Ii vom ruga pe frații noștri sa mergem acasa cu ei,mai repede decat programul propriu zis. Da?Spune roscatul întristat pentru prietenul său.

-Da. raspunde blondul luandu-si prietenul in brate cu lacrimi in ochi

    Cei doi adorm îmbrățișati amandoi cu lacrimi in ochi. Poate va întrebări de ce are roscatul ochii înlacrimați. Ei bine,acesta visează fiecare moment de cand era mic. Nu i-a plăcut niciodată copilăria sa. De ce? Ei bine era mereu ocarat,bătut,dat afara din casa,singurele persoane care ii erau aproape mereu,era fratele lui,Han si Hoseok. Sunt prieteni de cand erau foarte mici. Cand au mai cresut toti 4 au rămas fără părinți. Din cauza unui accident rutier,părinții lui Felix si părinții lui Han,s-au stins din viață. Nu au aflat pana cand nu au împlinit 15 ani. Taehyung si Hoseok au știut mereu că părinții lor s-au stins din viață inca de cand aveau amandoi 10 ani.
     Într-un fel e fericit,deoarece acum e liber,dar pe de altă parte,ii este dor de părinții săi. E mândru că își are fratele aproape,prietenul cel mai bun cat si pe fratele acestuia. E bucuros ca ii are pe Seungmin,Jiongin,Hyunjin si BangChan,cat si pe prietenii fratelui său,Jimin,Hoseok,Yoongi, Namjoon, Seokjin si pe Jungkook. E trist ca ii are pe frații lui Changbin si Lee Know,dar nu ii are si pe ei. Ii e teama pentru prietenul său,cat si pentru el însuși,deoarece Changbin si Lee Know dau de inteles ca au pus ochii pe ei si nu vor scapa prea curând.

    Ii e teama. Mereu i-a fost teama. De tot,si de toate. I-a fost frica de cand era mic. Nu are încredere în nimic. Nu stie cum e sa iubesti,nu stie ce sentiment e acela cand il zareste pe cel cu parul negru ca taciunile. Nu stie...nimic...legat de sentimente. Are nevoie de sfaturi,dar nu stie de la cine. Se crede nebun. Nu a mai zambit de foarte mult timp,pana ieri...cand a fost pe plaja...cu blondul,castaniul si...cel cu par negru.
   El,nu stie ca s-a îndrăgostit de cel mai mare. (Încă hehe) E speriat de ce se poate întâmpla cu blondul,daca il lasa pe castaniu sa puna mana pe el. Ei,acum dorm. Nu stie nici unul dintre ei ca au lăsat usa deschisa,iar acum,sunt priviti. Nu va speriati nu sunt priviti de Changbin si Lee Know. Ci,de...Taehyung si Hoseok. 

    Interesant e ca sunt uimiți sa isi vada frații îmbrățișati cu urme de lacrimi pe obraji.

Perspectiva Taehyung

    Ajungem in Chuncheon-si. Deja stim toti 8 (De ce 8? Ei bine Jungkook si-a adus un coleg de clasă care e un prieten foarte bun de al sau. Acesta fiind chiar BangChan) la ce hotel sunt cazați frații nostrii,asa ca ne îndreptăm spre acesta.

     Ajungem la receptie si fiecare intreaba unde si cu cine sunt frații fiecăruia.

Eu:Buna seara,imi puteti spune va rog in ce camera de hotel e Kim Felix si cu cine E cazat?

Dna(Doamna):Buna seara Kim Felix e cazat in camera 203 cu Jung Jisung. Sunteti cineva din familia lui?

Eu:Da sunt fratele lui iar prietenul meu e fratele lui Jung Jisung. Ne puteti da chei pentru a merge la ei?

Dna:Poftiți aici.
Spune aceasta si imi întinde cheia.

Eu:Multumesc haide cu mine Hoseok.
Spun si plecam amandoi spre camera 203.

      Toti ceilalti rămân si isi i-au cheile de la apartamentele fraților săi. Eu cu Hoseok ajungem in camera acestora se pare ca au uitat sa inchida usa. Aceștia dorm îmbrățișati cu urme de...lacrimi...pe obraji...

Eu:Tu...vezi? Au...au...

Hs(Hoseok):Au plâns...oare...E din cauza altora doi? Ai fost prea dur sa nu ii mai lasi cu ei...

Eu:Toti 4 sunt baiti nu cred ca sunt...

Hs:Bi?

Eu:Exact...nu cred. Nu e posibil...nu?

Hs:Nu se stie...

Eu:Dar noi nu suntem bi...nici ei nu ar tribui. Nu e asa? Zi-mi te rog ca e cum spun...nu are cum.

Hs:Imi pare rau dar teoria ta nu e corecta...fiecare se naște diferit. Nu toti frații seamănă între ei ...nu toti au aceleași gusturi...cum nici daca intr-o clasa sunt ipocriți,nu inseamna ca toti sunt la fel...

Eu:Ai dreptate,dar ii stiu prea bine pe Changbin si Lee Know!

Hs:Sunt frații lui Yoongi si Jimin...da-le inca o sansa...

Eu:Nu e bine pentru frații noștri. Aia doi au pus ochii pe Han si Felix. Nu vreau sa mai pățească ceva nici unul dintre ei doi! Am stat amandoi 2 saptamani cu ei in spital.

Hs:Ai si tu dreptate. Dar mi-e somn asa ca eu ma culc.

Eu:Ok.

    Amandoi ne punem in pat Hoseok adormind in putin timp,dar eu uitandu-ma la Felix si Han neliniștit fiind. Nu stiu...Dar nu cred ca e posibil sa fie bi,nici unul...Dar dacă ma înșel? Dar de ce ar plange? Incerc sa le fie bine...Aia doi sunt...sunt rautaciosi. Chiar dacă sunt frații lui Jimin si Yoongi,tot nu am incredere in ei...

 Chiar dacă sunt frații lui Jimin si Yoongi,tot nu am incredere in ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam acesta a fost capitolul...nu cred ca v-a ieși nimic din cartea asta,asa ca s-ar putea ca in scurt timp sa dispară.
Nu uitati de vot si comentariu...voi mai posta un capitol azi sau mâine. Incerc sa imi dau silința. 1000 de cuvinte uwu.

I still need you - ChangLix✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum