Cei patru baieti se uita liniștiți la mare ascultând sunetele valurilor. Este seara aceștia stând unii langa altii. Nu se tin in brate,nu vorbesc,ci doar se uita in largul marii. (Frumos,nu credeți?) Roscatul,se întinde pe nisip,uitandu-se la stele,ridicând mana si începând a număra. Tânărul cu barul negru ca taciunile,doar il priveste,zâmbind.
"Este frumos,pistruii lui sunt imprastiati pe nasul si obrajii lui Felix. E...uitmitor ce ochi frumoși are,căprui si stralucitori,iar in ei se poate citi fericirea lui numărând stelele...îmi place...îmi place de el,inca din a 2-a saptamana cand a calcat in facultate"
Castaniul,il priveste pe cel blond,ochii fiindu-i sclipitori,din cauza frumuseții celui mai mic. Jisung,este prea concentrat pe valurile marii ce se izbesc nebunește de mal,pentru a realiza ca este privit cu atâta intensitate.
Lee Know încetează din al privi pe blond si se întinde pe nisip,uitandu-se la stele. Acestuia îi dau lacrimile,însă se sterge repede,spre nefericirea lui,este observat imediat de cel blond,acesta punandu-se rapid langa castaniu.
- Ce se întâmplă cu tine?spune blondul,privind stelele
-Nimic...
Spune cel mai mare intorcandu-și privirea spre blondul-Hyung...mie îmi poți spune.
Adauga cel mai mic-Chiar nu e nimic...doar îmi aduceam aminte...cum mi-am pierdut părinții,acum,îi revăd în fiecare stea de pe cer.
spune castaniul stergandu-se din nou la ochi.-Hyung...și eu mi-am pierdut părinții,dar știi ce mă face să zâmbesc cand mă uit la stele?spune blondul uitandu-se în ochii castaniului.
- Ce anume?spune pierdut cel mai mare în ochii blondului
-Faptul că...știu că îi voi revedea.
Spune blondul cu o oarecare tristețe în ochi.Cei doi nu mai spun nimic,ci doar fac contact vizual. Sunt pierduți. Se pierd unul în ochii celuilalt. Sunt frumoși împreună. Se plac reciproc,însă blondul nu stie încă că îl place pe Hyungul sau.
Castaniul,se apropie încet, de cel mic,vrând sa-l sărute, însă acesta se retrage. Cel mai mare se uită cu tristețe la cel mic. E speriat. Nu stie ca sa faca. A dat-o in bara? Sau...blondul doar se teme de acesta?-Hyung...
-Da?spune castaniul stanjenit
-Ce...tocm...
- Îmi pare ră...
Castaniul nu apuca sa isi termine fraza,caci e orbit de buzele blondului.Castaniul raspunde. Cel mic,își plasează mâinile după gâtul hyungului său iar cel mare plansandu-si mâinile pe talia celui mic. Roscatul,observă,si isi pune mana la gura ca sa nu tipe cumva. Changbin,e speriat de reacția celui mai mic decât el,asa ca vrea sa spuna ceva însă e oprit de mana dreapta a baiatului roscat,si ii arata celui cu par negru,privelistea cu cei doi care se sărută. Changbin,nu mai spune nimic si ii i-a mana celui mic de la gura inrta-lui.
-Cum e posibil asa ceva? Sunt amandoi baieti...ce-i drept,stiu ca prietenul meu are alta orientare sexuală dar si prietenul tau?spune cel mic in șoaptă ridicandu-se pentru ai deranja.
- Nu îndrăzni să îi deranjezi Felix!spune cel cu par negru tragandu-l pe Felix de mana.
Acesta cade în poala celui mai mare,si fac contact vizual. Felix e agitat. Ce sa faca? Sa mai stea? Îi place dar ar fi de înțeles, ca e prea ușor de păcălit ,așa că vrea să se ridice însă e încă o dată oprit de Hyungul său.
Blondul si castaniul se desprind din sărut din lipsa aerului,și își lipesc frunțile. Se uita unul in ochii celuilalt apoi blondul e tras într-o îmbrățișare strânsă din partea castaniului.
Felix încearcă să scape zbatandu-se în brațele celui mai mare decat el,dar in zadar bărbatul e mult mai puternic decât el. Blondul si castaniul se desprind din îmbrățișare tinandu-se de mana râzând de cei doi.-Vă sta bine împreună!spune cel cu par castaniu râzând.
-E foarte adevarat!aproba blondul
-Sa vezi ce-ți fac Han!exclama Felix încercînd încă să scape.
Changbin nu spune nimic,însă se uită zâmbind la roșcat.
Nu uitati de vot si sa comentati
CITEȘTI
I still need you - ChangLix✅
Fanfiction(✓Completed) Idoli principali: Changbin,Felix,Lee Know și Jisung. Idoli obișnuiți: Seungmin,BangChan,Jiongin și Hyunjin. Idoli cu rol destul de important în viața celorlalți idoli Taehyung,Hoseok,Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon și Jungkook. Lectură plăcută...