✘ ┈ ꒰ 𝐒. 𝐈𝐈| 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐔𝐑𝐓𝐄𝐄𝐍 - 𝐆𝐀𝐍𝐆𝐒 𝐀𝐍𝐃 𝐑𝐈𝐎𝐓𝐒. ꒱ ☁︎︎

91 7 5
                                    


-ˋˏ ೄྀ࿐ 𝙶𝙰𝙽𝙽𝙶𝚂 𝙰𝙽𝙳 𝚁𝙸𝙾𝚃𝚂 . . . !
001. CHAPTER FOURTEEN. ೄྀ࿐ˊˎ-

—𝐧𝐚𝐫𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫—

𝑀𝑦𝑠𝑡𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑙𝑒 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑝𝑒𝑎𝑐𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ𝑠 𝑎𝑔𝑜. 𝐵𝑢𝑡, 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑛𝑜𝑤 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢? 𝐷𝑜𝑤𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑡ℎ𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑚𝑦𝑠𝑡𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑙𝑒. 𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑎𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑟𝑡ℎ𝑠𝑖𝑑𝑒.. 𝑛𝑜𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑡𝑜 𝑖𝑛𝑗𝑢𝑟𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑙. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑡ℎ𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡? 𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡.

 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑡ℎ𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡? 𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

————————
𝑵𝒐𝒍𝒂𝒏𝒊'𝒔 𝑷.𝑶.𝑽.
————————

My life has been much normal since what happened a couple of months ago. I mean me and my mom still argue about stupid things. But, other than that it's been pretty great.

𝑁𝑜𝑙𝑎𝑛𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑜𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑎 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒𝑚𝑎𝑖𝑙 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑛 𝑢𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟.

Who in the hell? Nolani says as she clicks on the voice mail to listen to it.

𝑉𝑜𝑖𝑐𝑒𝑀𝑎𝑖𝑙—
——————
𝐇𝐢, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐥𝐲 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐨 𝐈 𝐚𝐦. 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐬... 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐞. 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐨𝐧.. 𝐧𝐚𝐡, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐥𝐟𝐭𝐡𝐲 𝐧𝐨𝐫𝐭𝐡𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐬. 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐞. 𝐖𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬? 𝐖𝐡𝐲 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐞? 𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧? 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐯𝐞𝐫𝐲.. 𝐯𝐞𝐫𝐲.. 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐨𝐨𝐧. 𝐎𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐜𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞. 𝐀𝐋𝐋 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐫𝐭𝐡𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲𝐝𝐚𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐛𝐲 𝐧𝐨𝐰. 𝐒𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐧𝐨𝐫𝐭𝐡𝐬𝐢𝐝𝐞...

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲𝐃𝐚𝐥𝐞 𝟐.Where stories live. Discover now