Kızlar ben öncelikli olarak gardırobunuzda mutlaka bulunması gerekenlerden başlayacağım. Çünkü sizler için yapacağım kombinlerde bunlar olmazsa olmaz olacak. Ben yarın alışverişe çıkacağım. Bence siz de çıkın. Şimdiden iyi eğlenceler :)
1- Deri ceket = Gardırobunuzda mutlaka olması gereken parçalardan biri de deri cekettir. Eğer yoksa ve almayı düşünüyorsanız siyah almanızı tavsiye ederim. Kahverengi, kırmızı veya başka bir renk her şeye uyumlu gitmez.
2- Beyaz gömlek = Gömlekler kazakla kombine edildiğinde çok hoş bir görüntü ortaya çıkarır ve bunu bütün kızlar da bilir. Diğer gömleklerden ziyade beyaz gömlek her şeye uyumlı gider. Hem beyaz gömlek olmazsa olmazdır. Bunu bilin kızlar ;)
3- Kot gömlek = Açık renk veya koyu renk fark etmez. Kot gömlek olmazsa olmazdır.
4- Kareli gömlek = Zorunlu değildir. Ama kotlarla ve etekle kombine etmek güzel olur. Kareli gömleği okul tişörtünüzün üzerine bile geçirebilirsiniz. Aynı şey kot gömlek için de geçerlidir.
5- Kazaklar = Benim için kazaklar kışın üşümemek için giyilen şeyler değildir. Kazaklar modadır, tarzdır ve benim en sevdiğim parçalardır. Bence gardırobunuzda 4-5 tane havalı ve tarz kazaklar olmalı ;)
6- Atkı veya şal = Deri ceket de dahil tüm ceket ve kabanlarla kombine edebileceğiniz atkı veya şal tarzı şeyelrden dolabınızda mutlaka bulundurmalısınız.
7- Eşofman takımı = Adidas, nike veya hummel fark etmez. Her hafta bedende giyebileceğiniz güzel ve çakma olmayan bir takımınız olmalı.
8- Kemerler = Fosforlu ve geniş kemerlerden mutlaka alın. Jeanlerin vazgeçilmezi kemerlerdir. Kemersiz bir şekilde pantolon giyerseniz asla tarz olamazsınız.
9- Trençkot = Okul kıyafetinizi giydiğinizde üzerinebir trençkot geçirirseniz muhteşem bir görüntü ortaya çıkarırsınız. Hem trençkotları her yere giderken giyebilirsiniz.
10- Jeanler = Bir kotunuz mutlaka olmalı. Ayrıca renkli kotları da seviyorsanız bence vazgeçin. Çünkü her renkten kotlar sizi şempaze yapar. ( Daha sonraki bölümlerde hangi renkte pantolonlarınız olması gerektiğini söyleyeceğim )
11- Bere = Beresi olmayan kız kız değildir. Her tarzdan bere kışın mükemmel gidecektir. Mümkünse el işi olmamalı :D
12- Hırkalar = Okul kıyafetinizin üzerine giyebileceğiniz ve gündelik kullanabaileceğiniz hırkalar sizi tarz yapar.
13- Spor ayakkabı = Nike, adidas, hummel, puma, polo, new balance fark etmez. Güzel ve orjinal bir spor ayakkabı şarttır.
14- Çizme = Kışın giyeceğiniz botun haricinde bir de çizmeleriniz olmalı. Çizmelerinizi çok güzel seçmelisiniz çünkü çok işinizi yarayacak.
15- Atlet tişörtler = Ben atlet tişörtlerimi haftanın 5 günü giyerim. Her şeyle kombine edebiliyorum ve size de almanızı tavsiye ederim.
16- Şortlar = Güzel şortlar alın. Yazın olmazsa olmazıdır bilirsiniz.
17- Diğer ihtiyaçlar = Diğer ihtiyaçları hepiniz bilirsiniz artık. Kaban,tişört, bot ve yazmadığı klasik şeyler
Şimdilik aklıma bu kadar geliyor arkadaşlar. Bunları alın ben daha sonra ekleme yapacağım. Ayrıca diğer bölüm de bugün gelecek ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyeleri ve Moda
ChickLitKitaba kasım ayında başlıyorum. Okullar açılalı iki ay oldu. Galiba biraz geciktim ama bu hayatta hiçbir şey için geç değildir. Güzel bir kitap olacağını düşünüyorum. Aklıma geldikçe bölümler ekleyeceğim. Haftada 3 bölüm mutlaka gelecek. Her bölümüm...