Moda

4.1K 124 31
                                    

       Arkadaşlar bir kişi yorumda benim modadan anlamadığımı söylemiş ve kötü sözler yazmış. Açıkçası çok üzüldüm. Modadan anladığımı sanıyordum. Aslında o kişinin yorumu düşüncemi değiştirmedi. Ben hala modadan anladığımı düşünüyorum. Sadece yorumunu tavsiyelerimi beğenmediğine bağlıyorum. Ben kendimi bu konuda biraz daha geliştirdim ve yeni tavsiyelerle geldim. Okumanızı çok isterim.

              Öncelikle Meriç Küçük'ün blog'u marista.co'yu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Bence kendisi bu alanda çok profosyenel. Onun bolg'undan okuduklarıma burada da yer vereceğim. 

            Okul formamı nasıl güzelleştirebilirim sorusuna çok fazla klasik cevaplar veriyorlar. Yani uzun salaş hırka giyin klasik bir cevap oldu artık. Benim sizlere tavsiyem renkli kimono giyin. bende henüz bir kimono yok ama okul formasının üstünde çok tatlı duruyor. Bu yüzden kısa zamanda bir tane edineceğim. 

              Okul formasının üstüne tabiki de blazer ceketler hiç tatlı durmaz. Ama bir blazer ceketi atlet tişörtlerle ve kot pantolonla kombinlerseniz çok tatlı olur. Mesela hafta sonu arkadaşlarınızla buluşacağınız zaman bu kombini yapabilirsiniz. Bende hiç blazer ceket yok çünkü yaşım henüz onu giymek için müsait değil. Ha burada blazer ceketler 15 yaş üstünde daha hoş olur o yüzden yaşınız küçükse giymeyin derim. 

             Bu bölümde bu kadar yazdım. Yoruma birdahaki bölümde ne istediğinizi yazarsanız bende bir dahaki bölümde kafama göre takılmam. Sizler için gerçekten çabalıyorum. Lütfen oylarınızı eksik etmeyin.

Okul Tavsiyeleri ve ModaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin