Pantolonlarımızı Seçelim

6.2K 114 18
                                    

   Merhaba kızlar :) Bir önceki bölümden hangi renk ve hangi tarz pantolonlarınızın olması gerektiğinden sonra bahsedeceğim demiştim. İşte şimdi bahsediyorum.

    Öncelikle bir jean sahibi olmalısınız. Kot pantolonu olmayan kız kız değildir, bilin. Çiçekli pantolonları da tavsiye ederim . Şu sıralar çok moda. Bende üç tane var ve her an giyebiliyorum :D Yırtık kotlar da şahane olur. Almanızı tavsiye ederim. Ha bu arada fiziğinize uygunsa ispanyol paça da alabilirsiniz.

        Sıra geldi ne renk pantolonlar giyebileceğinize :D Toz pembe ve beyaz pantolon almanızı tavsiye etmem. Renkli pantolon giymeyi gerçekten seviyorsanız kırmızı, pastel renkler, lacivert ve neon renkelr alın. Özellikle toz pembe ve beyazı asla tavsiye etmiyorum. Çingene pembesi ve koyu pembe güzel olabilir. Eğer hala ben renkli pantolonlardan vazgeçemem diyorsanız. Fotoğraftaki gibi bir pantolon alabilirsiniz. Sizi gösterişli ve tarz yapar.

         Ayrıca yaşınız 12'yi geçkinse kızlar lütfen kapri giymeyi bırakın. Ya uzun giyin ya da şort. Kapri çocuklar içindir. Bunu aklınızdan çıkarmayın. Ayrıca bende 7-8 tane araboy bulunuyor. Çok tarz ve gösterişli parçalardır araboylar. Bu arada araboya boşuna para vermeyin. Size kısa gelen pantolonlarınızı terziye gönderin ve araboy yaptırın. Benim 3-4 tane pantolonum bu şekilde araboy oldu. Hem kısa gelen pantolonlarınızı çöpe atmak yerine daha güzel bir şekilde değerlendirmiş olursunuz ;) 

       Bir sonraki bölüm belki bugün gelmeyebilir ama gelecek gibi gözüküyor :D ;)

       

  

Okul Tavsiyeleri ve ModaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin