Beyaz Pantolon

2.6K 66 13
                                    

Arkadaşlar "Pantolonlarımızı seçelim" bölümünde beyaz pantolon hoş olmaz demiştim. Herhalde yanlış anlaşılmışım. Yorumlar biraz aşağılayıcı ve olumsuz olmuş. Ben orada aslında beyaz pantolonu giymeyin demeye çalışmadım. Giymeyin dedim çünkü beyaz pantolon genelde doğru kombinlenmiyor. Bu yüzden de hoş olmuyor. Ben en iyisi sizlere beyaz pantolonu nasıl en iyi kombinleyeceğnizi  anlatayım. 
        Öncelikle beyaz pantolon taba rengiyle çok güzel gider. Beyaz pantolonunuzun üstüne taba rengi bir kemer hoş durabilir.
         Sadece taba rengi değil pastel tonlar da beyaz pantolonlara çok iyi gidiyor. Bildiğiniz üzere pastel tonlarda kabanlar bu sene çok moda. Siz de pastel renklerde bir kabanı beyaz pantolonunuzun üstüne giyebilirsiniz. Tatlı ve çekici olacağınız garanti. 
       Özellikle beyaz pantolonu koyu renk bir ceket tamamlar. Ceketinizi de aynı renk bir çizmeyle tamamlayabilirsiniz. Ya da aynı renkte bir bot bir ayakkabı fark etmez. Ama en güzel çizme gider. Eğer aynı renkte bir cizmen bir botun veya ayakkabın yoksa en basitinden aynı renkte bir kemerle tamamla. Unutma kemer ve ceket uyumu vazgeçilmezdir. Fakat kemerinin belli olması için tişörtünü pantolonunun içine sokmalısın.
        Gelelim griye. Gri bildiğiniz gibi kış rengi, beyaz ise yaz. Fakat bizim bu çılgın beyazımız griyle kombine edildiğinde kış rengi oluveriyor. Biz de beyazı mı kırıcağız? Hemen salaş bir gri kazak alıp altına da siyah bot giyiyoruz. Beyaz pantolonumuzu da eksik etmeyerek mükemmel bir görünüm yakalıyoruz.
     Benden bu kadar umarım sizi mutlu etmişimdir. Artık beyaz pantolon hakkındaki kötü düşünclerinizi kafanızdan silebilirsiniz. Lütfen diğer bölümde yazdıklarımı unutun ve kitabımı okumaya devam edin. Sizden ricam yorum. Oy falan da istemiyorum sadece yorumlarınız benim için önemli. Herhalde bu bölümü yazarak da yorumlarinizin benim için önemli olduğunu kanıtlamışmdır  

Okul Tavsiyeleri ve ModaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin