Bakım

4.1K 133 44
                                    

      En önce güzel bir yüz lazımdır. Güzel yüz içinse bakım lazımdır. Bakım önüne gelen kremi kullanmak değildir. Masrafsız da bakım olur. 

        Kızların en büyük problemleri siyah noktalar ve sivilcelerdir. Bunları sıktırmadığınızda çözüm basittir. Eğer sıktırırsanız çözüm zorlaşır. Yüzü sabunla yıkamak yeterlidir aslında. Ama öyle her sabun değil. Ben Dove kullanıyorum. Size de tavsiye ederim. Sivilce problemim yok. Biraz siyah nokta problemim var ama onun içinde krem kullanıyorum. Öncelikli olarak okula giderken, okuldan gelince ve gece yatarken yüzümü sabun ile yıkıyorm. Siz de bir ay böyle devam edin. İşe yaramazsa krem, maske, peeling falan kullanın. Hepsini kullandım: Clear, Garnier, Neutrogena, Dove. En çok Garnier'dan memnun kaldım. Garnier 3'ü bir arada. Size de tavsiye ederim. Ama Neutrogena da güzeldir.

            Bu arada sivilcelerden ve siyah noktalardan masrafsız kurtulmak istiyorum dereniz abur cubura elvada deyin ve bol bol su için. Ben abur cuburu azalttım ve günde 5 litre su içiyorum. Ama bu bile yeterli değildir. 10 litre falan içmek lazımdır.

            Diğer bölümde ne yazayım? İsteklerinizi yazın lütfen. Beğenince de oy vermeyi unutmayın olurmu? :D

Okul Tavsiyeleri ve ModaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin