ŞİMDİ OKUDUĞUN Nothing Like Us | таэкөөк ✓ Fanfiction Kim Taehyung evliydi, Jeon Jungkook ise özel öğretmenini seven bir öğrenci. · Texting · Angst değildir · 24.1.20 - 1.12.20 #bangtan #hoseok #jimin #jin #jungkook #minjoon #namjoon #nammin #semetae #taehyung #taekook #texting #vkook #yoongi ● REKLAMLAR ● 42K 939 50 m1nimooni tarafından m1nimooni tarafından Takip Et Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş I-post sa iyong profile Ibahagi gamit ang Email I-report ang Kuwento Selam, sevgili okuyucularım diğer kitaplarıma da bakar mısınız?Eğer sormak istediğiniz bir şey var ise cc hesabım biomda :)Sizi seviyorum, iyi okumalar.Sizi seven yazarınız. 💜 Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.