[11]

18.3K 1.4K 789
                                    

[Taehyung × Jungkook]

Taehyung: Jungkook
bugün akşam çalışalım
olur mu?

Jungkook: Tabii sorun değil

12.14 pm

✅✅

×××

Jungkook bacaklarını uzattığı rahat koltukta telefonunu oynarken kapıdan gelen tıkırtılarla geniş salondan görebildiği kadarıyla kapıya baktı. Hâlâ özel öğretmeninin evinde kalıyor ve bazı şeyleri düşünüyor aynı zamanda da Jeongyeon'un halini tavrını ölçüyordu.

Kapıdan girenin Taehyung olduğunu gördüğünde istemsizce toparlanma isteğine baş koyamamış ve hemen toparlanmıştı. Onu gün içerisinde uzun zamandır göremediği için özlemiş ve heyecanlanmıştı. Biraz zaman sonra Taehyung salona girmiş ve Jungkook'u inceleyerek karşı koltuğa oturmuştu.

"Hoş geldin hyung."

"Hoş buldum."

Taehyung, kafasını geriye atmış ve bacaklarını açmıştı. Üzerinde spor beyaz bir gömlek, altında dizleri yırtık kot pantolon ve belini sarmalayan güzel işlenmiş bir de kemeri vardı. Parmaklarından çıkarmadığı ince eklem yüzükleri, sol kulağının üç deliğinin de doldu olduğu tek taş parlak küpeler, sağ kulağında ise uzun, 3 püskülü olan bir küpe takmıştı.

Jungkook, yine Taehyung'un 'Tanrı'ın vücut bulmuş hali' diye geçirdi içinden. Çünkü, Tanrı şahit, Kim Taehyung üzerindeki basit kıyafetlerle bile bir ilah gibi duruyordu.

"Ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum, sende hazırlan bu sırada." derken ayağa kalkmış ve yatak odasına doğru ilerliyordu Taehyung. Aklına gelen soru ile salonun çıkışında durmuş ve Jungkook'a bakmıştı.

"Bu arada yemek yedin mi?"

Jungkook, "Hm hm, Jeongyeon noona çıkmadan önce beraber yemiştik." diyerek Taehyung'u onaylamış ve arka tarafındaki amerikan mutfak tarzındaki mutfak ile salonu bağlayan masaya gitmek için ayaklanmıştı.

Kapının sağ tarafındaki vestiyere koyduğu çantasını almış ve masaya ilerlemişti. Kitaplarını, defterlerini her şeyini hazırlamış ve Taehyung'un gelmesini bekliyordu.

Çok geçmeden Taehyung üzerine beyaz bir tişört giymiş ve altına ise siyah kısa bir şort giymişti havalar çok sıcak olmasa da evin için normalden biraz daha sıcaktı. Jungkook'un kalbi yine hızlanmış ve özel öğretmeninin yanına gelip oturmasını beklemişti.

Taehyung Jungkook'un yanına oturacakken arkasına dönmüş ve mutfağa ilerlemişti.

"Bir şeyler içmek ister misin? Sana kahve yapayım?" Jungkook önüne dönük olduğu için Taehyung'u görmüyor ve, eğer tabir yerindeyse, aptal aptal sırıtıyordu. Taehyung ise cevap alamayınca arkasına dönmüş ve sırtı dönük olan öğrencisine bakıyordu.

"Jungkook?"

Jungkook öğretmenine cevap vermeyi unuttuğunu fark ettiğinde hızla ona dönüp kafa sallamış ve ayağa kalkmıştı.

"Olur. Yardım edeyim." diyerek öne atılmış ve mutfağa ilerlemişti.

"Aaah, hayır bugün içecekler benden. Hep sen yapıyordun." diyerek ayağa kalkan Jungkook'u Taehyung geri oturtmuş ve suyu ketıla koymuştu.

Nothing Like Us | таэкөөк ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin