Önceden uyarıyorum hp serisini oldukça değiştirilmiş şekilde yazıyorum.
*
Harry'nin ağzından
Uyandığımda ilk yaptığım şey olarak gözlüğümü aramaya başladım. Sonunda buldum ve saate baktım. 6. Sınıfın ilk gününde geç kalmak hiç istemiyordum.
Ron'un daha uyanmadığını görünce şaşırmadım. Hep yatarken üstündeki battaniyeyi sıkıca tutardı. Ben de onun battaniyesinden tutup çektim ve yere düştü. Uykulu bir şekilde bağırdı.
"Merlin! Harry umarım rüyana Snape kaçar!"
Gülerek konuştum. "Hadi oyalanma aptal bugün 6. Sınıfın ilk günü."
Onu uyandırınca lavaboya gittim. Yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Yeniden Ron'un yanına döndüm üstünü giyinmişti. Bende cüppe mi giydim. Çantama eşyalarımı koydum asamı da aldım.
İkimizde hazır olunca aşağı indik. Herm ve Ginny şöminenin önünde sessizce bir şeyler konuşuyorlardı. Biz gelince sustular.
"Günaydın Harry. Günaydın Ron." "Günaydın Herm hadi inelim." Birlikte topluca Büyük salona indik. Gryffindor masasına gittik ben Herm ile oturuyordum. Karşımda Ginny ve Ron vardı.
"Hey Harry bu seneki seçmeler ne zaman olacak?" "Mcgonagall bana listeyi verince uygun bir gün hazırlayacağım Ron."
-
Kahvaltıdan sonra Ron ve Herm ile iksir sınıfına, Ginny ise dersi olduğu sınıfa gitti. İlk kez düzgün bir iksir dersi işleyeceğimi umuyorum. Çünkü derse Snape girmiyor. Bu büyük bir şans.
-
Ginny'nin ağzından
Üçü gittiğinde bende KSKS sınıfına ilerlemeye başladım. İçeri girince orta tarafta tek bir boş yer vardı. İlerleyip oturdum. Dean'ni sevmiyordum ama hala onun ile çıkıyordum. Bu olaydan nefret ediyordum ama hâlâ ayrılmamıştım Harry'i unutmak istiyordum ama kalbim buna izin vermiyordu.
Gerçekten nereye kadar sürecekti bu?
Gözümün dolduğunu hissettiğimde ellerimi yüzüme doğru salladım sabah Herm'in dedikleri gerçekten çok kötüydü Herm'in bundan haberi vardı. Ama Harry'nin haberi yoktu.
Harry bir hortkuluktu.
*
Hem harmione hem hinny shipliyorum help pls.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinny 《Senin İçin》
Short StoryKoşarak yanına gittim bana sıkıca sarıldı ve benden ayrılınca yüzümü avuçladı. Gözlerini kapatıp dudaklarını bir süre benimkilere bastırdı. Benden ayrılınca gözlerini yüzümde gezdirdi. "Çok yarala-" derken sözünü kestim. "Ölmedin Harry." Gülümsedi v...