Zaman atlaması var.
*
Ginny'nin ağzından
Bugün Harry,Ron ve Herm Hogwarts'tan ayrılacaklardı. Defalarca onlarla gitmek istediğimi dile getirdim ama kabul etmemişlerdi.
Hogwarts'ın koruma büyülerinin dışında buharlaşacaklardı ve bende onlara oraya kadar eşlik edecektim.
Sonunda koruma büyülerinin bittiği yere gelmiştik. Önce abime sarıldım.
"Ginny bu olaydan kimsenin haberi olmayacak, tamam mı? Hogwarts'ta bile tehlikedesiniz kendine iyi bak." "Bana kendimi korumam için öğüt verme. Ben burda güçlü duracağım ve sizden daha da güvende olacağım asıl siz dikkatli olun."
Ondan ayrılıp bu kez Herm'e sarıldım. O kendimi koruyacağımı bildiğinden tek kelime etmedi ve sadece sıkı sıkı sarıldı.
Sıra Harry'e geldiğinden hızlanan kalbimi sakinleştirmek için derin bir nefes aldım ve ona sarıldım. O an kalbimi çok paralayacak o sözleri söyledi.
"Ben de senin abin sayılırım Ginny. Bu yüzden Ron gibi demeliyim,sanırım. Kendine dikkat et."
Bu dediklerini işitince sarılmayı aniden kestim. "Tamam öğütleriniz bittiğine göre, h-hoşçakalın."
Hepsi bana son bir kez bakıp güvenlik büyüsünün dışına çıktılar. Ve onlar cisimlenmeden önce son gördüğüm yüz Harry'nin bana bakan gözleriydi.
Harry'nin ağzından
Hogwarts'tan ayrılırlen hangi akla inandımda Ginny'e abi muamelesi yaptığımı hiç anlamamıştım.
Zaten biz gideceğimiz için üzülüyordu, onu tekrar üzmüştüm ondan ayrılınca gözlerindeki kırgınlık...
Düşüncelerimden Herm'in beni dürtüklemesiyle ayrıldım.
Geldiğimiz yere bakınca Sirius'tan bana kalan o eve gelmiştik.
Etrafı kolaçan ederek ilerledik ve 12 numaranın önünde durduk.
Kapıyı açıp içeri girdik ardından mutfağa geçtik hepimiz bir sandalyeye bakınca üçümüz birbirimizin suratına aptal aptal bakıyorduk. En sonunda Herm derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Nerden başlayacağız bir fikrim yok, ama etrafı aramaya ne dersiniz? Belki Snape falan gelip eve birşeyler saklamıştır?"
"Sence Snape bu eve herhangi birşey saklayacak kadar aptal mı?" "Sadece Snape değil Ron. Belki bir başkası. En ufak bir ipucu bizim için çok önemli. Sen ne düşünüyorsun Harry?"
Herm bana seslenince gerçeğe döndüm. "Ha şey, bencede evi biraz arayalım." Herm bana 'Seni sorguya çekeceğim' bakışlarını atınca gözlerimi kaçırdım ve ayaklandım.
"Bence iki sene önce burada olduğumuzda girmediğimiz odalara bakalım." Dedim ve üst kata çıktım.
İlk dikkatimi çeken Sirius'un odasıydı. İçeri girip önce kaba taslak odanın dizayn edilişine baktım. Çok dağınık değildi, arkamdan Herm ve Ron da gelince aramaya koyulduk.
Yaklaşık 1 saat kadar odaya baktık ve bulduğumuz üstünde önemli şeyler yazabilecek olan kağıt parçaları şuanda hepimizde vardı.
Mutfağa tekrar geçtik ve okumaya başladık, çok birşey yoktu zaten.
"Bakın burada Voldemort ile ilgili bir kaç şey yazılmış." Herm elindeki kağıdı havada sallayıp sesli okumaya başladı.
Kardeşim iyice Voldemort yanlısı çıktı ve koluna o lanet işareti kazıttırdı! Benim gibi değildi o benim gibi cesur olamadı ve annemlere uydu. Çok geçti artık. O işaret olmadan onu vazgeçirtebilirdim ama şimdi...
"Sirius'un kardeşinin ismini biliyor muyuz?" "Hayır ama zamanında eminim o da bu evdeydi. Bence onunda bir odası var. Eğer onun odası varsa bu harika birşey. Pek çok ipucu bulabiliriz." Diye fikir yürüttü Herm. Evet mantıklı olabilirdi aslında. "Ee hadi o zaman evi arayalım."
-
Akşam olmuş ve bizde çok büyük ilerleme kaydetmiştik. Ron yorulmuştu bu nedenle ortak yattığımız odaya gidip uyumuştu. Bende yorulmuştum ama Herm'in isteği üzerine mutfakta masada kaymak birası içiyorduk. Birazdan beni sorguya çekeceğine emindim. Gergince suratına bakıyordum.
Nefes alarak konuşmaya başladı. "Söyle bakalım Harry. Neden bu sıralar kendini bu göreve vermekte zorlanıyorsun?" Dudaklarımı birbirine bastırdım. Ardından kaçış olmadığı anlayınca konuşmaya başladım.
"Herm ben bu duygulara ne zaman sahip olduğumu bilmiyorum ama Ginny'i seviyorum. O Ron'un kardeşi ondan uzak durdum hep. Ve bir savaş var önümüzde ona belki hiç sarılamayacağım ama onunla sanki kalbim bağlantılıymış gibi hissediyorum. Neden böyle hissediyorum bilmiyorum."
"Ben senin neden böyle hissettiğini biliyorum Harry." Soran gözlerle ona baktım. O da sandalyesinde dikleşti ve devam etti.
"Ginny sana savaştan dolayı uzak duruyor. Ama Ginny seni çok seviyor,Harry."
*
Şimdi size hikayenin gidişatı ile ilgili birkaç şeyden bahsedeceğim.
Hortkuluk bulma işlemini geçeceğim çünkü zaten Hp kitaplarında var ve bu maceralarında Ginny ile Harry ilişkisi olamayacak çünkü amaçları Hortkuluk bulmak.
Bu bölümden sonra savaşa çok yakın bir zaman atlayacağım. Biliyorsunuz hâlâ sevgili değiller. Onları sevgili yapacağım anı çok iyi biliyorum ve bölümleride biraz uzun yaparak onların vakit geçirmesini istiyorum.
Neyse yeni bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinny 《Senin İçin》
Short StoryKoşarak yanına gittim bana sıkıca sarıldı ve benden ayrılınca yüzümü avuçladı. Gözlerini kapatıp dudaklarını bir süre benimkilere bastırdı. Benden ayrılınca gözlerini yüzümde gezdirdi. "Çok yarala-" derken sözünü kestim. "Ölmedin Harry." Gülümsedi v...