7

1K 46 20
                                    

Ginny'nin ağzından

Harry,Ron ve Hermione gittiğinden beri tam 1 ay geçmişti ve bu bir ayda Hogwarts'tı ölüm-yiyenler sarmış ve bizi esir tutuyorlardı.

Slytherin'ler gayet rahattı fakat bazılarımız ilginç bir şekilde kayboluyordu Profesörler ve biz elimizden geleni yapıyorduk. Bir patronus ile Harry,Ron ve Hermione'ye olanları anlatmıştım. Geri cevap vermemişlerdi ama olanları biliyorlardı.

Yani umarım biliyorlardır.

Snape ölüm yiyenlerin başıydı ve bize işgence edenleri o kuşatıyordu muhtemelen.

Şuan ortalık sakindi kızlar yatakhanesinde oturup olanları düşünüyordum.

Savaş yaklaşıyordu, savaş yaklaştıkça Harry'nin ölme zamanıda geliyordu.

Ama o bizim için ölecekse ben neden hâlâ burda oturuyordum? Hortkuluk olduğunu eninde sonunda öğrenecekti ve bizim için ölmeye kendi isteği ile gidecekti.

O bizim için ölecekse, biz de onun için savaşı kazanmalıydık.

Hızlıca ayağa kalktım ve ortak salona indim herkes burdaydı kalabalıktı.

Kalabalığı yarıp ne olduğunu gördüğümde olduğum yerde dona kaldım.

Burdalardı hepsi buradaydı.

Beni gördüklerinde üçünede sıra sıra sarıldım.

"Geri döndünüz, sizi çok özledim. İyi misiniz?" "Biz iyiyiz Ginny. Burayı ölüm yiyenler kaplamış size birşey yaptılar mı?" "Hayır ama bazıları kayboldu. Luna ile araştırma yaptık aradık ama bir sonuca varamadık." Harry'nin yüzü düşmüştü çünkü savaşı buraya getiren oydu ama biz pes etmeyecek ve onun arkasında duracaktık.

Her ne kadar ölecek olsa bile.

Konuşmaya başladı. "Lütfen beni dinleyin. Savaş çok yakında biz elimizden geleni yaptık ve büyük bir ilerleme kaydettik. Hep birlikte Büyük salona ineceğiz ve Snape'in gitmesini sağlayacağız. Hogwarts'a koruma büyüleri uygulayacağız. Şimdi soruyorum. Bizimle misiniz?"

Herkes susmuş birbirine bakıyorlardı. Harry sessizliği bozarak tekrar konuştu. "Katılmak istemezseniz anla-" "Ben sizinleyim Harry."

Seamus bize katılınca sanki herkes ondan cesaret alırcasına hep bir ağızdan bende dediler. Bu güzel, yalnız değildik.

"Büyük salona gideceğiz kalabalığın ortasında ben Ron ve Herm duracağız ki kimse üçümüzü fark etmesin."

-

Büyük salonda herkes bi kenara dizilmişti. Snape konuşuyordu ve salonda sadece onun sesi vardı.

Harry kalabalığın arasından çıkınca herkes geriledi. Ben Ron ve Herm hariç, olduğumuz yerdeydik ve gözümüz Harrydeydi.

"Onun yerinde durmaya nasıl cürret edersin! Söylesene sana güvenen bir adamı gözlerinin içine bakarak nasıl öldürdün?"

Snape asasını çekti. Harry'de aynı şekilde.

Hiç beklemediğimiz bir anda büyük salonun kapısı açıldı. Annem,babam,Tonks,Lupin kısacası bütün yoldaşlık buradaydı. Ellerinde asaları hazır bekliyorlardı.

Harry Snape'in dikkatsizliğinden yararlanarak bir büyü savruşturdu. Snape son anda büyüyü arkasındaki ölüm yiyenlere gönderdi.

Yoldaşlıkta işin içine katılınca Snape ölüm yiyenler özel olan uçmayı kullanarak camı kırdı ve gitti.

Hinny 《Senin İçin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin