5

1.2K 64 8
                                    

Ginny'nin ağzından

Harry bir anda gidince Ron'dan önce davranıp peşinden ben gitmeye başladım.

Nereye gittiğini tahmin edebiliyordum. Muhtemelen nefes almak için dışarı çıkıyordu onu uzaktan izleyerek öğrendim herşeyi.

Dışarı çıkınca etrafı aramaya başladım tam geri dönecekken hızlı hızlı nefes alma sesleri duydum. Kenarda köşede kalmış bir ağacın altındaydı. Beni fark etmediği için arkasından yaklaştım. Birşeyler mırıldanıyordu.

"Hayır...olamaz...o Ron'un kız kardeşi onu sevemem...onun geleceğini elinden alamam. Hayır."

Dedikleri ile yerime mıhlandım kaldım. Ne demişti o? Bir dakika Harry beni mi seviyordu.

Hızlanan kalbimin üstüne elimi koydum. Yüzümde oluşan gülümsemeyle tam ona doğru ilerleyecekken aklıma onun bir...hortkuluk olduğu geldi.

O anda onun yanına gitmek aklımdan çıkmıştı. Hortkuluktu ve öleceği zaman arkasından üzüleceğimi biliyordu.

Bu yüzden o ölmeye giderken biraz daha üzülmesine izin veremezdim.

Olamazdı. Biz hiç bir zaman kavuşamayacaktık. Ona sevgilisi edasıyla sarılamayacaktım. Sadece onun acısını kalbimde yaşayacaktım.

Biliyordum beni bulmak istiyorduu bana sarılmak istiyordu nerden biliyordum bilmiyorum ama öyle hissediyordum.

Ama buna izin veremezdim onun kokusunu içime çekmektense bir de benim için üzülmesine izin veremezdim.

O ölsede tam elimin altında hızlanan yerde olacaktı.

Arkamı döndüm ve koşmaya başladım. Kimseyi görmek istemiyordum. Sadece uyuyup onu rüyamda görmek istiyordum. Ama mutlu bir şekilde görmek istiyordum.

-

Harry'nin ağzından

Ağacın dibine çöküp nefes alamaya çalıştım. Kafamı yukarı kaldırdım.

Ginny gerçekten onu mu seviyordum ben?

"Hayır...olamaz...o Ron'un kız kardeşi onu sevemem...onun geleceğini elinden alamam. Hayır."

Kendimi o kadar çaresiz hissediyordumki.

Kalbimin hızlandığını hissettim. Gerçekten adı geçince bile hızlanıyordu kalbim.

Elimi kalbimin üstüne koydum.

Ve savaş...

O savaşta yaşayacağım hiç belli değildi. Ginny ile sevgili olursak o da savaşa katılmak isteyecekti, onun ile sevgili olursam ve savaşta ölürsem ona ihanet etmiş olurdum.

Ve eğer gerçekten onu seviyorsam onun geleceğini elinden almazdım. Kalbim her ne kadar onu bulup sarılmak istesede yapamazdım.

Ve gerçekten onu seviyorsam buna katlanabilirdim.

En azından deneyebilirim.

Kafamı ağaca yaslayıp gözlerimi kapattım. Elimin altında hızla atan yeri hızlandıran kızı düşündüm.

*

Hayır tahmin ettiğiniz gibi sevgili yapmadım,bence gerçekten onların düşünceleri böyle olurdu. Birbirlerini bu kadar sevdikleri için buna katlanırlardı.

Hinny 《Senin İçin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin