Harry'nin ağzından
Savaş çok yakındaydı, hissediyordum sanki birkaç saat içinde başlayacaktı.
Ravenclaw'ın diademi, nerdeydi bilmiyordum nasıl bulacağım hiç bilmiyordum. Hızlı olmalıydım çok hızlı.
Kalabalık içerisinde ilerlerken biri bana seslendi.
"Harry!" Sesin geldiği yöne çevirdim kafamı Ginny geldi hemen yanıma.
"Ginny şuan konuşmanın zamanı değil. Benim gitmem gerek." "Bekle Harry biliyorum Diademin yerini biliyorum. Luna az önce söyledi." "Nerede o zaman çabuk söyle!" "İhtiyaç odasında ama bende seninle geleceğim."
Kafamı hızlıca salladım ve koşmaya başladım. Çok yakındı biliyordum savaş çok yakındı.
İhtiyaç odasının önüne gelince gözlerimi kapadım ve düşündüm. 'Ravenclaw diademini bulmaya ihtiyacım var.' 'Ravenclaw diademini bulmaya ihtiyacım var.' 'Ravenclaw diademini bulmaya ihtiyacım var.'
Gözlerimi açınca kapını belirdiğini gördüm, Ginny ile birlikte yüksek kapılardan hızla içeri girdik. Sesini duyuyordum. Etrafta hızlıca kafamı gezdiriyordum. En sonunda bir yığının tepesinde gördüm. Ve çıkmaya başladım.
Elimi uzattığımda sonunda almıştım aşağı atladım. "Nasıl yok edeceğiz Harry?" "Basiliks zehri, basiliks dişi gerek Ginny."
"Potter!"
Kafamı çevirip seslenene baktım. Bir dakika Malfoy'un burada ne işi vardı. Onu geçtim yanında neden Herm ile birlikteydi?
"N-ne Herm?" "Anlatacak vakit yok Harry. Ama Draco ile sırlar odasından diş aldık hem kupayı hem de diademi yok edebiliriz." "Malfoy ne zamandan beri iyi tarafta!" "Herşeyi açıklayacağım Harry ama yok etmemiz gereken iki hortkuluk var."
Basiliks dişini bana uzattı. Bunu yapamayacaktım. Zaten yok edince kendimden geçiyordum. Yanımda varlığını unuttuğum Ginny'e baktım.
Basiliks dişini ona uzattınca bir bana bir dişe bakıyordu. "Hadi Ginny görelim seni."
Dişi aldı bende diademi yere bıraktım. Ve biraz geriye çekildim.
Dişi havaya kaldırdı ve biraz bekledi. Sanki yapamayacaktı. Ardından düşündüğüm gibi olmadı ve dişi hızlıca diademe indirdi. Ve bende yere düştüm.
Çığlıklar duyuyordum, çığlık.
Kendime gelince başımda bana bakan üç kişi buldum. Ginny elini bana uzattı ve ayaklandım.
"Harry sırada kupa var buna hazır mısın?" "Hazır değilim ama mecburum kim yapacak?" Ginny elindeki dişi Herm'e uzattı.
"Ne yani ben mi?" Herm'in sorusunu Malfoy cevapladı. "Evet sen Herm. Cesursun ve yapabileceğine inanıyorum." Herm konuşan Malfoy'a gülümsedi ve dişi aldı.
Zaman kaybetmememiz gerektiğini biliyordu. Bana baktı yavaşca kafamı salladım ve hortkuluğun yok olmasını bekledim.
Sonuç olarak yine aynı şeyler olmuştu ve ben yine Ginny'nin desteği ile ayaklandım.
Ve büyük bir ses.
Ölüm yiyenler Hogwarts'a giriş yapmıştı. Etrafta eksiklik fark ettim. "Herm! Ron nerde?"
"O bahçeye güvenlik kalkanı için yardıma gitti. Savaş başladı Harry. Yıllardır beklediğimiz savaş başladı."
Kabullenmek istemiyordum. Ama dışarıda savaşan sevdiklerim aklıma gelince ve elimde hissettiğim el ile dikleştim.
Elimi tutan Gimny'e baktım.
"Başarabiliriz Harry."
*
Evet beklediğiniz gibi ronmione shiplemiyorum .d
Neyse savaş geldiğ.
Eyvah eyvah bizimkiler hâlâ sevgili sıfatında değiller. Heyecan seven biri olarak onları tabii ki de savaşta sevgili yapacağım, ne beklerdimki kendimden zaten hdncnkxfnc.
Bu arada hesabımı takip edenlere tşk♥
Kendimle ilgili birkaç bilgi vereceğim şimdi;
-Binam Slytherin
-Acayip şekilde drarry ve harmione shipliyorum ama hinny'li bişi görünce düşüyorum.
-Bence kitapta harmione olmalıydı.
-Lgbt destekliyoruum.
-Çok fazla hastalığa sahibim
-Enn sevdiğim karakter Herm ve Bella ikinci sırada Draco üçüncü sırada Harry geliyor.
-En sevmediğim karakter Ron.
-En nefret ettiğim Peter.
-Bu sene Lgs senem.
-4 senedir voleybola gidiyorum.
-Lgs geçsin seneye yan flüt kursuna başlayacağım. Blok flütte çok fazla parça çalıyorum. Despacito,kalinka,uzun ince bir yoldayım bazıları. Müzik hocam yan flüt kursuna başlamamı söyledi. Gerçekten mükemmel bir ensturman. Batı müziği çalgısı zaten, mükemmel.
İnstagram:goldentriohrh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinny 《Senin İçin》
Short StoryKoşarak yanına gittim bana sıkıca sarıldı ve benden ayrılınca yüzümü avuçladı. Gözlerini kapatıp dudaklarını bir süre benimkilere bastırdı. Benden ayrılınca gözlerini yüzümde gezdirdi. "Çok yarala-" derken sözünü kestim. "Ölmedin Harry." Gülümsedi v...