2

1.7K 66 44
                                    

Ginny'nin ağzından

Dün dersler bitince Dean beni hafta sonunu birlikte geçirmek istediğini söyledi. İstemiyorum, onunla gezmek vakit geçirmek istemiyordum.

Yataktan kalkıp yüzümü yıkamaya gittim. Aynadan hiç kendime bakmadan çıktım lavabodan.

Herm beni görünce hemen yanıma geldi. Gerçekten bu kadar mı belliydi?

"Ginny..." "H-Herm ben-" daha fazla konuşamadan kendimi onun kollarına bıraktım. Hemen sarılmıştı bana. Sıkı sıkı sarıldım ona.

Beni kendinden ayırarak konuştu. "Bak Ginny Harry'nin bir hort-" sözünü bitirmesine izin vermeden elimi dudaklarına kapattım. "Lütfen Herm o konuyu açma lütfen." "Peki ama küçük bir şey söyleyeceğim. Bak Ginny sen güçlü bir kızsın tamam mı? Ben eminim sen her şeyin üstesinden gelirsin."

Bu dediği ile gülümseyip lavaboya koştum. Yüzümü yıkayıp geri döndüm cüppemi giyip eşyalarımı topladım. Hazırdım.

"Hah şöyle Ginny." "Hadi inelim." Aşağı indiğimizde Harry ve Ron bizi bekliyordu, söylenmeye başladılar. "Herm sen hiç geç inmezdin ne oldu böyle?" "Sizene? isterseniz gidebilirdiniz." "Neyse hadi gidelim."

-

Harry'nin ağzından

Herm ve Ginny aşağı inince dikkatimi çeken Ginny'nin yüzündeki ifadesizlikti. O normalde hep neşeli olurdu ama şimdi? Bir terslik vardı.

Bir dakika ben niye Ginny'i düşünüyorum?

Neyse.

Haftasonu

Herm ve Ron ile bahçeye çıkmaya karar verdik. Dışarı çıktığımızda bahçede Dean ve Ginny de vardı. Dean gayet mutlu gözüküyordu peki ya Ginny niye böyleydi?

"Oh gerçekten onları izlemeye dayanamıyorum hadi ters yöne gidelim." Diye önerdi Ron. İsteğini başımı sallayarak kabul ettim. Ama Herm'in bizimle gelmediğini görünce seslendim. "Herm gelmiyor musun?" "Hayır." "Peki."

Hermione'nin ağzından

Ginny'nin Dean ile gezmek istemediği her ifadesinden belliydi şuan ağlamanın raddesine geldiğine emindim yanlarına koştum. "Ginny!" Başını çevirdi bana minnet duyan gözlerle bakıyordu. Fakat Thomas araya girdi "Hey Gin söz vermiştin." Gözlerimle ona ayrılmasını anlattım. Yüzü durgunlaştı ve ağır ağır kafasını salladı. Bir ağacın arkasına saklanıp izlemeye başladım.

Ginny konuşmaya başladığında Thomas'ın yüzü yavaş yavaş düşmeye başladı. En sonunda bağırmaya başladı. Bir dakika bunu asla beklemiyordum.

Ginny'nin Ağzından

"SEN AŞALIĞIN TEKİSİN TAMAM MI SEN İNSANLARI YARI YOLDA BIRAKAN BİR PİSLİKSİN."

Kıpırdayamıyordum. Ben gerçekten aşağılıkmıydım?

Hayır.

"Bunu bana ayrıldığımız anda bağıran insan mı söylüyor? Ayrıldığım iyi olmuş ilişkiyi devam ettirseydik istediklerini bağırarak yaptırtmaya başlarsın sen." Sakinliğimi korumam onu susturmuştu. Muhtemelen ağlamam için bağırmıştı.

Ama ben onun yalanına kanmayacak kadar güçlüydüm.

Ağzını açtığında önce davrandım. "Bu yönünü bilmiyordum Dean sanırım ayrılmam için en büyük neden buydu." Gülümsedim ve arkamı dönüp Herm'in yanına gittim.

Bu yalanlara kanacak kadar güçsüzmüydüm?

Asla.

*

Aferin be Ginny!

Hinny 《Senin İçin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin