4

1.2K 73 10
                                    

Harry'nin ağzından

Dünki seçmelerden sonra boş bir zaman ayarlamaya çalışıyordum. Ayrıca derslerde çok zorlanmıştı.

Ve Ginny.

Ginny dünden beri aklımdan çıkmıyordu. Beni sanki ona çeken birşeyler vardı. Onu seviyormuydum bilmiyorum ama bu olmamalıydı. Sonuçta o Ron'un kardeşiydi. En yakın arkadaşımın kardeşi. Bunu yapamazdım.

"Harry? Harry!" Kafamı çevirip Ron'a baktım. "Sonunda baktın dostum deminden beri sana sesleniyordum." "Ee şey efendim?" "Antreman yapacağımız gün belli değil mi?" "Hayır Ron daha boş bir zaman bulamadım."

Dediğimde Ginny geldi ve Herm'in yanına oturdu. "Günaydın çocuklar." Hepimiz hep bir ağızdan Ginny'nin günaydınına cevap verdik ardından herkes kahvaltısına geri döndü.

Biraz sonra çok sıcak gelmeye başladı sanki. Nefes alamıyordum. Aniden ayağa kalktığımda bütün başlar bana döndü.

"Benim, benim gitmem lazım." Dediģimde koşmaya başladım. Arkamdan Ron seslendi ama ne dediğini anlamayadan büyük salonun çıkışına gelmiştim bile.

Ardından hemen bahçeye gittim. Pek gelinmeyen bir ağacın altına oturdum. O an herşey dra gelmişti.

Hayır onu sevemezdim. Önümde savaş vardı ve olamazdı onun gelecegini elinden alamazdım.

Merlin ne yapacaktım?

*

Bu bölümde böyle olsun bakalım.

Oy atar mısınız plss?

İnstagram:Goldentriohrh

Hinny 《Senin İçin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin