BLOODY MARY

207 12 16
                                    

Efsaneye göre ; Mary, 150 sene önce yaşamış genç bir kızdır. Efsane Mary'nin kalp krizi geçirmesiyle başlar. Daha önce doktorlar bugünkü kadar bilim teknolojisine sahip olmadıklarından dolayı kalbinden rahatsız olduğunu anlayamazlar. Bir gün aniden kızın kalbi durur ve doktorlar öldüğünü söylerler. Bunun üzerine ailesi yıkılır. Kızlarının ölümüne bir anlam veremezler.

Cenaze töreninde kızın koluna bir iplik takarlar, yaşıyorsa kolundaki iplik çanı çekince çalacaktır. Cenazeyi gömdükden sonra tüm ailesi, üzgün olduğu için bir barda içki içmeye gider. Dönüşte tekrar kızının mezarına bakmak için geri dönerler. Gördüklerinden sonra şaşkına dönerler. Kızın koluna bağladıkları ip aşağıya çekilmiş ve çan yere düşmüştür. Hemen mezarı açmaya başlarlar ve tabutu çıkarırlar. Açtıklarında, zavallı kızın tabutun kapağını açabilmek için tırnaklarıyla tabutu kazımış halde olduğunu görürler... Kızın elleri kan içinde kalmıştır. Ailesi artık onu gerçek bir ölü olarak bulur...

Söylentilere göre Mary'yi çağırmak için 3 farklı yöntem vardır;
-Karanlıkta ayna karşısında 3 kere Bloody Mary demek. Bu yöntemin olması için çok büyük bir sırrınız olmalı, birine zarar vermiş olmalısınız.
-Yine karanlıkta saat 3'te ayna karşısında 13 kere Bloody Mary demek. Bu yöntemi kullanırsanız bir sırra gerek kalmadan söyleyen kişiye saldırıyor.
-Son yöntem ise banyoya gidip aynaya bakarak 13 kere "I believe in Mary Worth" demektir. Bunu söyleyene ne olduğu bilinmemektedir...

ŞEHİR EFSANELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin