DENİZ KIZI RUHU ÇAĞIRMAK

122 10 5
                                    

Deniz kenarında deniz kızı çağırmak.

Herkes biliyor ki denizkızı kimdir, genellikle bize masal kahramanı olarak anlatılır. Belden yukarısı insan, belden aşağısı ise balık kuyruğu formunu alır.

Denizkızları genellikle kendi güzellikleri ile dikkat çekerler. Denizkızı ruhu ise sürekli sularda dolaşır ve geceleri dolunayda genellikle su üstüne çıkar, ay ışında biraz rahatlamak için. Eğer ki denizkızı ruhunu çağırmak itiyorsanız ona bir hediye veya bir şeyi kurban etmeniz gerekiyor.

Bu tür seansı ancak deniz kenarında ve dolunayda yapmalısınız. Önceden denizkızına hediye hazırlamak gerekiyor, bu bir süs eşyası olabilir mesela midyelerden oluşan bir kolye.

Suya yaklaşın ve saçlarınızı taramaya başlayın, tarakta kalan saçları toplayın ve şu dileklerle suya atın.

‘saçlarım, saçlarım benim, bana suyun ruhunu getir, bana denizkızının ruhunu çağır, söyle ona onun yardımına ihtiyacım var’.


Bunları söyledikten sonra biraz sudan uzaklaşın ve arkanıza dönün, gelen ruha sakın ama sakın yüzünüzü dönmeyin, eğer dönerseniz denizkızı sizin saçlarınızı alıp suyun derinliklerine gider. Denizkızı ruhu geldikten sonra ona sorularınızı sorabilirisiniz, sorularınızı cevapladıktan sonra ona teşekkür etmeyi unutmayın ve onun hediyesini denize fırlatın.

Evde deniz kızı ruhu çağırmak.

Bu seansı gerçekleştirmeniz için size bir takım araç-gereçlere lazım olacak. Bu bir leğen olabilir ve su, gölden aldığınız su olmalıdır.

Suyu leğene doldurun, evde dikkatinizi dağıtacak her türlü şeyleri kaldırın,  elektrikleri söndürün, mumları yakın, daha sonra leğenin önünde diz çöküp 3 kere şu sözleri söylemeniz yeterli ‘ denizkızı gel’.


Eğer ki siz denizkızın geldiğinden emin değilseniz biraz bekleyip parmak uçlarıyla leğendeki suya dokunun, eğer su biraz ılıklaştıysa demek ki denizkızı ruhu sizi ziyarete geldi
Denizkızından bu durum da bir dilek dileyebilirsiniz tabi ki karşılığını vererek, karşılığı ise saçlarınız olacak, taradığınız saçlarınız.


ŞEHİR EFSANELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin