SLENDERMAN

127 7 4
                                    

Efsanenin tarihi bir hayli eski. 1600’lü yıllarda yaşamış olan Daniel isimli bir şövalye yazılarında Slenderman tasviri ile birebir örtüşen birinden bahsetmiş, yüzü olmayan, uzun elleri,ayakları olan insanları maniple edip birbirine öldürten bir azmettirici. Öte yandan araştırmalara göre Mısır hiyerogliflerinde Slenderman’e benzeyen bir figür gözlere çarpmış. İnanışlara göre Slenderman özellikle çocukları kaçırıyor yada azmettiriyor. Bunları yapmasının sebebi ise tüyler ürpertici, Slenderman onların ruhlarından beslenerek ömrünü uzatıyor.

Efsane kendini 1900’lü yılların başına kadar göstermedi. 1900’lerin başında özellikle ABD ve İngiltere’de çocuk kaçırma olaylarında Slenderman’a benzer kişilerin etrafta olduğu söylenmiştir aileler tarafından. Yüzü olmayan,elleri ve ayakları devasa büyüklükte olan, boyu bir insanın boyundan oldukça uzun olan bu şahıs ortalıkta göründüğü zaman kesinlikle bir azmettirme veya kaçırılma olayı olmuş. Kaçırılan bu çocuklar kilometrelerce ötede parçalanmış ya da kan kaybından hayatını yitirmiş şekilde bulunuyor.

1900’lü yılların sonunda efsane pek ortalıklarda görünmüyor,2009’da internetin aktifleşmesi ile Slenderman efsanesi forumlarda yerini alıyor. Son 2 yılda Slenderman efsanesi ile ilgili hiçbir kriminal olay gerçekleşmemiştir.

ŞEHİR EFSANELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin