– Tanár úr – szólított meg hirtelen valaki, mikor épp a tanáriban ültem.
– Áh, Hyungsik! Miben segíthetek? – néztem fel rá a székemből.
– Jiminről lenne szó – hangja most szokatlanul komoly volt.
– Ha a múltkori órán való viselkedésemről akarsz beszélni, akkor előre hozzátenném, hogy már bocsánatot kértem Jimintől. Illetve megpróbáltam – húztam össze a szemöldökeimet
– Nem vádolni jöttem magát – itt tartott egy kis szünetet. – Nem tudom, hogy az igazgató úrral mennyit sikerült beszélniük róla, de Jimin nagyon érzékeny.
– Nem mentünk bele a részletekbe – vontam vállat. – Mit szeretnél, mit csináljak most? – láttam, hogy egy pillanat erejéig hezitál. Mintha azon gondolkodott volna, hogy udvariasan mondja el, vagy csak vágja a képembe. – Nem harapom le a fejed, ha elküldesz melegebb éghajlatra.
– Lehet, hogy priuszom lesz, ha még egyszer így beszél vele – felelte, egy szinte félelmetes hangsúllyal.
– Ilyen sokat jelent neked? – lassan felálltam a székről, hogy vele egy magasságban lehessek.
– Senki sem ismeri Őt olyannyira, mint én. A szavainak bárki másnál is nagy hatása lenne, de nála... – tartott szünetet – elképzelni sem tudja milyen folyamatokat indított el.
– A homoszexualitás nem elfogadott Dél-Koreában – feleltem halkan, egy kacér mosollyal.
– Nem vagyok belé szerelmes, de valóban. Nagyon fontos nekem – nézett mélyen a szemembe.
– Mi ez a nagy védelem? – döntöttem oldalra a fejem. Mint egy házőrző, csodálkozok, hogy még nem habzik a szája.
– Elégedjen meg annyival, hogy meg van rá az okom.
– Ha egy kicsit mesélsz, talán nem említem meg az igazgatónak, hogy milyen csúnyán beszéltetek velem mind a ketten – tettem úgy mintha elgondolkodnék.
– Jimin semmi „csúnyát" nem mondott magának, ellenben maga borzasztóan viselkedett vele – vágott vissza. Egy kis ideig csak egymás szemébe bámultunk. Romantikus mondhatom.
– Nem terveztem semmit sem csinálni Jiminnel. Csak elragadott a hév – vontam vállat. – Soha nem láttam még senkit sem olyan dühösnek, mint akkor Őt. Az egyetlen érzelem, amit eddig láttam rajta az, ez volt – tekintete mintha ellágyult volna. – Miért ilyen elhidegült az emberekkel szemben?
– Meg van rá az oka. Én pedig ezért védem. A főbb kérdés inkább az, hogy miért érdekli magát annyira Jimin?
– Magam sem tudom – ráncoltam a homlokom.
– A tanár-diák kapcsolat sehol sem támogatott, sőt – próbált visszavágni az előző megjegyzésemre.
– Mit szeretnél, mit csináljak?
– Kérjen tőle bocsánatot, majd ne kezelje különbként.
– Mikor legutóbb megpróbáltam bocsánatot kérni, még csak nem is reagált – ráztam meg a fejem. Az incidens utáni nap megvártam Jimint a folyosón, beszéltem hozzá, próbálkoztam esküszöm, de miután meghallgatott csak elsétált mellettem.
– Próbálkozzon még. Jimin nagyon haragtartó tud lenni, ha annyiban hagyja.
– Az egyik pillanatban azt akarod, hogy kerüljem Őt el, a másikban pedig, hogy hajkurásszam – nevettem fel. – Döntsd el és a mi kis titkunk marad ez az egész – néztem rá kihívóan.
YOU ARE READING
»Pistanthrophobia« [JiKook ff] átírás alatt
Fanfiction,,Pistanthrophobia" - Félelem attól, hogy megbízz másokban. ,,- Minden tökéletes volt. Mi voltunk az a tipikus, nyálas fiatal pár. Aztán... megváltozott." A játékos fénynek, melyet a korabeliek szemében látni szokott, nyoma sem volt. Tekintetét ugya...