2

812 26 1
                                    

Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και εκείνος απλά καπνίζε ξαπλωμένος.

Ειναι ο ίδιος αυτός με το ψυχρό βλέμμα.

"Γεια σου είμαι η Lylia"

Δεν απάντησε.

Μάλλον δεν είναι και πολύ ομιλητικός.

"Εγώ lyl είμαι εδώ για να σε πηδηζω οπότε μου επιτρέπεις"λέει και με κολαλει βίαια στο τοίχο.

Αρχίζει να με φιλάει και να μου αφήνει σημάδια.

Ωχ κατάλαβα είναι άγριος αυτός.

Έβγαλε το μαγιό και με φιλαγε σε όλο το σώμα το σημείο μου θα εκραγεί από το πόσο υγρο είμαι γιατί με βασανίζει.

"Συγνώμη δεν μπορούμε να το πάμε λίγο πιο γρήγορα"

"Όχι  γονάτισε"

Και αυτό έκανα πήρα το μόριο του στο στόμα μου κανοντας του στοματικό σεξ οι αναστεναγμοι του νομίζω φτάνουν για να τέλιωσω αλήθεια.

"Ναι αλλά τι θα φωνάξω όταν τελειώσω?"

"Εντάξει με λένε Theo Grey και θα σε παρακαλούσα όταν σε κάνω να ουρίλιαζεις από ηδονή να φωνάζεις αυτό"

Με ξαπλωσε πάνω στο κρεβάτι και μου έβαλε επιτόπου δύο δάκτυλα ενώ κρυφογελασε στο ποσό υγρη ειμουν.

"Σαρεσουν τα άγρια ε πουτανακι?"

Μπασταρδε.

Την συχαινομαι αυτή την λέξη.

Έτριβε το μόριο του στην περιοχή μου όμως δεν έμπαινε.

"Σε πάρακαλω!"

"Τι με παρακαλάς καύλα μου "

"Σε παρακαλώ Theo πηδάμε!"

Σε δεύτερολεπτα μπήκε άγρια μέσα μου κάι μπαινοβγαινε με ένταση.

Ο ήχος της σύγκρισης του σώματός μας και οι αναστεναγμοι μας ακουγόταν παντού.

Έβγαλε επιτέλους την μπλουζα του και ένα υπέροχο 8πακ εμφανίστηκε με αποτέλεσμα να δαγκώσω τα χείλια μου και να του χαμογελάσω με νοημα.

Αφού τελειώσαμε μια φορά και οι δύο πέταξε το προφυλακτικό και έβαλε άλλο.

Τον έβαλα να κάτσει και άρχισα να γλύφω και να αφήνω πιπίλιες σε όλους τους κοιλιακούς του.

Εκείνος φυσικά είχε καυλώσει και γω κουνιωμουν και επίτηδες πάνω του έτσι χωρίς προειδοποίηση με έβαλε να κάτσω πάνω του και αναστεναξαμε και οι δύο δυνατά.

"Άλλο λίγο να μου τριβωσουν και θα είχα τελιωσει χωρίς καν να σε πηδηξω",

Μπήκε μέσα μου ξανά και ξανά κυριολεκτικά ήταν αχόρταγος και πολύ σέξυ.

Αυτό το άγριο ύφος του με ανάβει όσο τίποτα άλλο.

"Αυτά είναι τα λεφτά σου"λέει και ντύνεται.

"Ευχαριστώ ε theo τι κάνεις?"

"Φεύγω?"

"Μα πρέπει να κοιμηθείς αλλιώς μέχρι το πρωί εγώ δεν μπορώ να βγω από το δωμάτιο είναι στους κανονισμούς"

"Ποιους κανονισμούς?"

"Αυτούς που είναι κολλημένοι στην πορτα πρέπει να με παραδώσεις εσύ ώστε να δουν αν είμαι καλά και μετά φεύγεις"

"Ωραία τότε κουβέρτα εκεί πάρε και και το μαξιλάρι και στο πάτωμα δεν γουστάρω να κοιμάμαι με κανέναν"

"Κοίμησου εσύ στο πάτωμα  τότε",

"Σκάσε και κοιμήσου"

"Βρε άι στο διάολο"

"Μίλα καλύτερα μικρή δεν ξέρεις ποιος είμαι"

"Οποιος και να είσαι δεν έχεις τρόπους"

"Θα έχει μια πουτανα και δεν θα έχω εγώ"

"Μαλακά"

"Τι είπες?"είπε και με επιασε σφιχτά από τους καρπούς

"Ποια συλλαβή δεν κατάλαβες να στην εξηγήσω"λέω με τα μουτρα του.

Με κόλλησε στον τοίχο.

"Κοριτσάκι άραξε λίγο τα βυζιά σου γιατί πολύ υπεράνω μας το έχεις δει "

"Αυτα τα βυζιά πριν τα εγλυφες"

"Και αυτος ο μαλακας πριν σε πήδηξε, κοιμήσου στο πάτωμα και σκάσε"

"Έχε χάρη"

Kvrhhh

𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡Where stories live. Discover now