Η πόρτα μου άρχισε να χτυπάει.
Γυρνάω να δω την ώρα. Ο Χριστός ποτέ πήγε μια το βράδυ?
Συγνώμη κοιμόμουν μέχρι τέτοια ώρα?
Και επίσης γιατί φοράω ένα φούτερ του Theo?
Είναι ζεστό παντως.
"Περάστε"λέω και μπαίνει μέσα.
"Ξύπνησες υπναρου"
"Όπως βλέπεις"
Έβγαλε την μπλούζα του και έμεινε με την γκρι φόρμα του.
Ξάπλωσε στο κρεβάτι και έβαλε νετφλιξ.
"Τι θα δούμε ταινία?"είπα μες την αγκαλιά του.
"Ναι πάρε και ποπ-ΤΑ ΠΟΠ ΚΟΡΝ",είπε και τρέξαμε και οι δύο κάτω.
Πάνε τα ποπ κορν είχαν αλλάξει χρώμα.
"Σόρρυ ρε μωρό προσπάθισα να επανορθώσω"λέει και κάθεται παραπονεμένος στο τραπέζι.
Έλα μωρέ ο γλυκός μου ήθελε να επανορθώσει.
Τον αγκαλιαζω από πίσω και του φιλαω το λαιμό.
"Δεν πειράζει τουλάχιστον προσπαθήσες"του λέω και με βάζει να κάτσω στα πόδια του.
"Τι λες να παραγγείλουμε?"
"Να-"
"Τι να παραγγείλει καλέ εγώ τι κάνω εδώ?"λέει η οικιακη βοηθός αφού πετάχτηκε από το σαλόνι στην κουζίνα.
"Ωραία τι θες να φάμε τότε?"του λέω χαμογελοντασ.
"Καρμπονάρα σίγουρα!"είπε ενθουσιασμένος.
"Τότε εγώ πιάνω δουλειά"είπε η οικιακή βοηθός και ξεκίνησε το μαγείρεμα.
"Πάω να κάνω μπάνιο μέχρι να ετοιμαστεί το φαγητό"του λέω ψιθυρίστα.
Ανέβενω πάνω περνώ τα απαραίτητα γδυνομαι άνοιξα το νερό στο ζεστό και χαλάρωσα κλείνοντας τα μάτια μου.
Δεν ξέρω και γω πίσω ώρα είχε περάσει,η πορτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Theo
"Το φαγητό είναι έτοιμο"λέει αλλά με παρατηρει λίγο πιο κάτω και γλύφει τα χείλια του.
"Έφυγε η βοηθός?"του λέω πονηρά
"Μόλις"λέει σαν να σκέφτοταν κάτι.
Σε δευτερόλεπτα έβγαλε τα ρούχα του και μπήκε στο μπάνιο μαζί μου.
Τα χαρακτηριστικά του προσώπου του άλλαξαν και χωρίς να το καταλάβω η πλάτη μου ήταν κολλημένη στο στέρνο του.
Ενώ τα χέρια του με βασάνιζαν.
"T-theo τι κ-κανεις"
"Είσαι είδη υγρή όπως το περίμενα"
"Κάνε γρήγορα όμως"είπα με δυσκολία
"Τι έπαθες μωρό μου?"
Του άρεσει να έχει τον έλεγχο. Όμως δυστυχώς αρέσει και σε εμένα.
Γονατιζω μπροστά του και περνώ το μόριο του στο στόμα μου.
Αφού τελειώνει και τα καταπίνω τελικά δεν άντεξε εκείνος έτσι μπήκε κατευθείαν μέσα μου.
Πήγαινε μια αργά μια γρηγορα κάτι που μείωσε τον χρόνο αντοχής μου έτσι τελιωσα γρήγορα.
Ντύθηκαμε εκείνος με τα ρούχα του και εγώ με τα ρούχα του.
Ενα φούτερ του φόρεσα που είχα βάλει στο μάτι από όταν ήρθα.
Ομολογώ έχω πάρει την μισή ντουλάπα του και δεν είμαι καν μια εβδομάδα εδώ.
Πήραμε τα πιάτα πήγαμε στο δωμάτιο μου πατήσαμε κλικ στην σε μια τυχαία σειρά που είχα ξεκινήσει και από ότι φαίνεται είναι η αγαπημένη του οπότε την ξαναείδε μαζί μου.
Χαλάρωσα στο κρεβάτι χουχουλιαζοντας καλύτερα στην αγκαλιά του και συνέχισαμε να βλέπουμε
Shadows Hunters:the mortal instruments.
(Σας ξεγέλασα δεν είναι teen wolf:)))
Kvrhhh
Για ανθρώπο που λατρεύει το υπερφυσικό δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ μια σειρά ώστε να την τέλιωσω μέσα σε δύο μέρες.
Βασικά νύχτες αφού την ημέρα κοιμάμαι.
Είναι υπέροχη σειρά σε όσους αρέσει τι υπερφυσικό περιέχομενο σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα ♥️
YOU ARE READING
𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡
FanfictionΌσο και να μην θέλει αν το παραδέχτει είναι στρίπερ χορεύει και άμα χρειαστεί γίνεται και πορνη έφτασε σε αυτό το σημείο εξευτελισμου όταν η γονείς της αποφάσισαν να φύγουν στο εξωτερικό και να την αφήσουν πίσω. όμως η μοίρα της έχει άλλα σχέδια. ΠΡ...