Κουράσμενη μετά τα μέσανυχτα γύρισα σπίτι.Ανοιξα την εξώπορτα αθόρυβα και άφησα τα παπούτσια μου στην παπουτσοθηκη και άνοιξα την κεντρική πόρτα.
Το πρώτο που είδα ήταν ο Theo με σταυρωμένα χέρια στον καναπέ.
"Βρήκες τον δρόμο για το σπίτι?"
"Γεια σου και καληνύχτα"είπα με αναπνοή
Πηγα να ανέβω πάνω αλλά με έπιασε από το χέρι και με κάθισε στον καναπέ.
"Δεν γίνεται να φεύγεις χωρίς να ξέρω πού πας και να γυρνάς σε τέτοια κατάσταση μετά από τόσες ώρες!"είπε φανερά εκνευρισμένος.
Ξύδι.
"Όπως και εσύ είπες Theo με έχεις για να με πηδας! Σε κάνεναν από τους κανόνες σου δεν έλεγε ότι δεν μπορώ να έχω και ζωη επειδή δέχτηκα την δουλειά!"
"Έχεις το θράσος να μου μιλάς έτσι μετά από όσα έχεις κάνει?"
"Μάλλον με παρεξηγήσες γλυκέ μου"
"Μην με ειρωνεύεσαι!"
"Καί τί θα κάνεις γι'αυτό!"με σήκωσε και με έβαλε να κάτσω πάνω του.
"Πολλά!"είπε και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό.
"Μάλλον θα μείνεις με το πουλί στο χέρι γιατί είμαι στις μέρες μου"του είπα ειρωνικά στο αυτι, σηκώθηκα από πάνω του και ανέβηκα στις σκάλες.
"Πουστη μου"τον άκουσα να ψιθυρίζει και χαμογελασα.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι και αυτόματως με πήρε ο ύπνος.
Το επόμενο πρωί φόρεσα μια από της μπλούζες που είχε ξεχάσει στο δωμάτιο μου και κατέβηκα κάτω.
Τον βρήκα κάτω να μαγειρεύει.
Καλά δεν πήγε για δουλειά?
"Δεν δουλεύεις?"
"Να μην σε ενδιαφέρει τι κάνω"είπε ειρωνικά.
Εντάξει τώρα φταίω εγώ δεν έπρεπε να του μιλήσω έτσι.
"Theo"του είπα γλυκα και τον πλησίασα ντροπαλα.
"Όχι"είπε ανακατεύοντας την κατσαρόλα.
"Μα δεν με άκουσες "
"Δεν θέλω να σε ακούσω"
"Συγνώμη, συγνώμηη"του είπα παιδικά.
"Μπα πως το πάθες?"
"Δεν έπρεπε να σου μιλήσω έτσι σόρρυυυυ"
"Και γω δεν έπρεπε να σου μιλήσω έτσι δεν το εννοούσα,ξέρεις ότι δεν σε βλέπω σαν ένα πήδημα"
Φακ πεταλούδες.
"Δεν με βλέπεις?"δάγκωσα αγχωτικά τα χείλη μου
"Λες να ανεχομουν τέτοια συμπεριφορά από τον οποιοδήποτε"
"Λοιπόν δεν μου είχες πει σε τι ειδίκευσε-εννοω ξέρω ότι είσαι επιχειρήματιας και βγάζεις πολλά λεφτά όμως δεν ξέρω τι διευθύνεις"έκατσε στο σκαμπό και με έβαλε στην αγκαλιά του.
"Ειδικευομαι στην νομική και απλά δούλευα σε μια εταιρεία του πατέρα μου και όταν είδε πόσο ικανός είμαι μου την έδωσε να την διεύθυνω"
"Θα σου την πέφτουν πολλές πλούσιες έτσι?"
"Πλούσιες αλλά κακομαθημένες"είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο λαιμό.
"Οι γονείς σου?Που είναι?"
"Ο πατέρας μου διευθυνει την δικιά του εταιρεία και η μάνα μου οικιακά. Μένουν στην απέναντι πόλη"
"Γιατί δεν σε επισκέπτονται?"
"Βασικά ήρθαν εδώ στην δεξίωση αλλά δεν πρόλαβα να στους γνωρίσω "
"Ήθελες να μου γνωρίσεις τους γονείς σου?"είπα και τον κοίταξα στα μάτια
"Με πριζουν να βρω κάποια να παντρευτω άμα δουν ότι είμαι σε σχέση θα σταματήσουν να με πριζουν"είπε και κατέβηκε από τον καναπέ και μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη
"Φάει έχει στο φούρνο η όλγα δεν θα έρθει αυτή την εβδομάδα γιατί είναι άρρωστη ποτέ φάε και σιγυρισε λίγο εγώ πάω για δουλειά "είπε και ανέβηκε πάνω στο δωμάτιο του να ντυθεί
Τι ήταν αυτό τώρα?
Kvrhhh
YOU ARE READING
𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡
FanfictionΌσο και να μην θέλει αν το παραδέχτει είναι στρίπερ χορεύει και άμα χρειαστεί γίνεται και πορνη έφτασε σε αυτό το σημείο εξευτελισμου όταν η γονείς της αποφάσισαν να φύγουν στο εξωτερικό και να την αφήσουν πίσω. όμως η μοίρα της έχει άλλα σχέδια. ΠΡ...