6

691 28 3
                                    

"τι εννοείς με θέλεις τώρα?τώρα τώρα?Έξω ειναι τόσο κόσμος"

"Το ξέρω αλλά αυτό το φόρεμα είναι τόσο εφαρμοστο πάνω σου και τα πόδια είναι τόσο-και όσο σκέφτομαι κατω από αυτό τι θα φορας με ανάβει τόσο πολύ"λέει κολλώντας με στο ψυγείο.

Αμέσως τον απομακρύνω.

"Λοιπόν ηρεμισε καταρχάς γιατί εμ-φαινεται πολύ"του λέω και κοιταω εκεί και εκείνος αμέσως βάζει το χέρι του κρύβοντας τα.

"Γι'αυτό δεν μπορείς να με αφήσεις έτσι"

"Theo μην πλησιάζεις"

"Ποιος είναι ο νούμερο 1 κανόνας!"

"Με πηδάς οπότε θες"

"Χαίρομαι γι'αυτό στησου δεν έχουμε χρόνο"

Εγώ απλά τον άκουσα χώρις πολλά πολλα βαριεμαι να ακούω την γκρίνια του.

Μπήκε μέσα μου και στην αρχή ένιωθα λες και ήταν πολυ ομω.

Όμως το κατάλαβε και άρχισε να φιλάει στον λαιμό και μέρα να τυλίξει γύρω του το χέρι του

Δεν χρειάστηκε πολύ για κανέναν μας έτσι σκουπιστηκαμε του έφτιαξα και λίγο την γραβάτα μου κούμπωσε το φόρεμα και βγήκαμε έξω.

Εγώ πήγα αμέσως τουαλέτα να διορθώσω τα χαμό του μακιγιάζ μου.

Όμως κάποιος με ακολουθήσε και το κατάλαβα έτσι ειπα να μην κλειδώσω για να δω ποιος ήταν.

Δεν τον αναγνωρίσα και εκείνος ήρθε από πάνω μου και αρχισε να με ακουμπάει σε σημεία που μόνο ο Theo ακουμπάει.

"Άσε με"

"Ουριαλιαξε όσο θες με τόση μουσική ποιος θα σε ακούσει"

Εκείνη την στιγμή ουριαλιαξα τόσο δυνατά ώσπου η μουσικη σταματήσε αυτός κοίταξε την πορτα έτσι βρήκε ευκαιρία με το που γύρισε πήρα το κεφάλι του και το χτύπησε με δύναμη στο νιπτήρα και αυτός έπεσε κάτω.

Η πόρτα άνοιξε και ένας αγχωμένος Theo βρισκόταν μπροστά μου. Μόλις κατάλαβε τι γινόταν νευρίασε αλλά είδε ότι του είχα ανοίξει τη μύτη και χαμογελασε θερμά.

Αμέσως έτρεξα σε εκείνον κλαίγοντας και τον αγκαλιάσα σφίγγοντας τον πάρα πολυ.

"Ποιος είναι άυτος ο μπασταρδος"

"Αυτός ο μπασταρδος είναι ο κολλητος μου"

"Συ-συγνωμη δεν"ακαρδε μαλακά πήγε να με βιάσει.

"Εννοώ πρωιν κολλητός μου"πήρε την αστυνομία και ακύρωσε την δεξίωση έτσι όλοι άφησαν τα δώρα και έφυγαν.

Ο theo αμέσως με πήγε στο δωμάτιο μου και με έβαλε να κάτσω στο κρεβάτι.

"Πρόλαβε να σε πειράξει μόνο αυτό πες μου"

"Όχι όχι το-τον πρόλαβα"

"Μωρό μου μην κλαίς τελιωσε αυτός ο μαλακας σε λίγες ωραίες δεν θα ζει καν. Γι'αυτό ηρεμισε"είπε και με πήρε αγκαλιά.

Οκευ αυτό ήταν κρυπι πολύ.

"Λοιπόν άλλαξε και σε περιμένω δίπλα"είπε πονηρά

Τον κοίταξα το πιο βαρετό βλέμμα.

"Θα κοιμηθούμε μόνο στα υπόσχομαι"αμέσως χαμογέλασα σαν πάιδι και έτρεξα να αλλάξω.

"Αχ τι θα κάνω με σένα"είπε ο Theo αλλά δυστυχώς για εκεινον τον άκουσα

Kvrhhh

Λοβ λυκακιαα ♥️

Αα επίσης αν μπορούσατε να με ακολουθήσετε στο ινστα θα ήταν πολύ τέλειο.

@kouvarhhh

Ευχαριστώ αν το κάνετε κάποιοι♥️

𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡Where stories live. Discover now