7

627 29 4
                                    

Κλείστε το γαμημενο το παράθυρο.

"Theο κλείσε το παράθυρο"είπε και γυρίζω προς τα εκείνον όμως η θέση του ήταν άδεια και ένα γράμμα πάνω στο κρεβάτι του.

Το άνοιξα και με περιληπτικά λόγια έλεγε ότι έπρεπε να κάνω τις δουλειές του σπιτιού γιατί η νοικοκυρά έλειπε επίσης έπρεπε να καθαρίσω τη πισίνα αν και δεν ξέρω τι καθαρίζω θα προσπαθήσω.

και να του φτιάξω να φάει γιατί  θα έρθει από τη δουλειά θα είναι κουρασμένος.

Κανέναν αράπη να σου κάνει αέρα θες?

Μαλακά.

φορούσα ένα μακρύ πουκάμισο άσπρο και ξεκούμπωσα το δύο πρώτα κουμπιά έβαλα full μουσική και ξεκίνησα να μαζεύω το σπίτι.

Και ου είναι πολύ μεγάλο σπίτι έχουν πιαστεί όλα τα κόκκαλα μου.

Δεν τον αντέχω αλήθεια σιχαίνομαι τις δουλειές όσο τίποτα άλλο.

Παραγγειλα σπιτικό φαγητό και το έβαλα στα πιάτα σαν να ήταν δικό μου.

Εγώ του είπα δεν έχω ιδέα από μαγείρεμα.

Εκτός αν ήθελε να του κάψω το σπίτι σε αυτή την περίπτωση θα έφερνα την Sgif

(Εμένα μαρεσε το βρήκα ευεστατο και μπράβο μου που το είπα)

Μπήκε το αγάπημενο μου τραγούδι και άρχισα να λυχνιζομαι αισθησιακά στο Ρυθμό της μουσικής.

Κρίμα που δεν έχουμε έναν στύλο.

Άρχισα να ξεκουμπονω τελείως το πουκάμισο και στο τέλος το έβγαλα και του πέταξα κάπου στο σπίτι.

"Γχμ γχμ"

Μόλις κατάλαβα και που.

"Οοπς"

"Τι κάνεις ακριβώς?"

"Στριπτίζ ξεκάθαρα!"

"Αυτά θα τα κάνεις μόνο όταν ειμαι εγώ εδώ! Και όταν βέβαια είναι κλειστες οι κουρτίνες. Δεν γουστάρω ο κάθε λιγούρες σε κοιτάει"είπε έκλεισε μια μια της κουρτίνες

Τον πλησιάζω αργά αργά

"Ωω μην ανυσηχεις άμα θες το κάνω και εσενα. Τώρα."είπα και κόλλησα την πλατη μου στο στήθος μου ώστε οι γλουτοί μου να βασανίζω το σημείο της αντρικοτητας του.

"Lylia μην παίξεις μαζί μου έχω νεύρα αυτή την στιγμή"

"Ωραία τι θες να κάνω"είπα με νεύρα.

"Κάνε ότι θες απλά μην με ενοχλείς θα φάω και θα πάω στο γραφείο σε λίγο θα έρθει η οικιακή βοηθός να της ανοίξεις"είπε και έκατσε στο τραπέζι και ξεκινησε να τρώει.

"Το παραγγείλες έτσι?"

"Δεν είμαι καλή σε όλα ξέρεις!"λέω και πάω νευριασμένη πάνω.

Δεν φτάνει που του παραγγέλνω κιόλας.

Μετα από λίγο ακουσα την πόρτα του γραφείου να κλείνει με δύναμη.

Ξυδι σκατοψυχε.

Kvrhhh

𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡Where stories live. Discover now