3

820 26 1
                                    

"θα πρέπει πρώτα να μιλήσω με την Lylia αν συμφωνήσει θα σας ειδοποιήσουμε σε αυτό το τηλέφωνό"

Ακούω φωνές και σηκώνομαι από το κρεβάτι όμως πρόλαβε και μπήκε μέσα ο κολλητος μου.

"Έχουμε κάτι σοβαρό να συζητήσουμε "λέει και κάθεται στο κρεβάτι

"Τι έγινε καλέ γιατί είσαι έτσι?"

"Αυτός που βγεικε τώρα έξω είναι επιχειρηματίας πολύ γνωστός και σε θέλει εξολοκλήρου"

"Όπα μπρο τι εννοείς?"

"Εννοώ ότι θέλει να σε έχει σπίτι του και να σε πηδάει και αυτα σου τα αφησε για φιλοδώρημα"

Ανοίγω το φάκελο και μια επιταγή των 2.000ευρων βρισκόταν εκεί.

"Κάποιος μου κάνει πλάκα"λέω ειρωνικά

"Είναι ευκαιρία Lylia θα μπορέσεις επιτέλους να ανοίξεις την σχολή μποξ που θες"

"Θα ήταν μια τέλεια ιδέα αλλά ο φεμινισμός μου το αρνητε κατηγορηματικά"

"Είσαι σίγουρη? εννοώ-"

"Η συζήτηση τελειώνει εδώ!"λέω νευριασμένη και πάω προς τα καμαρίνια περνώ τα πράγματα μου και βγαίνω έξω.

Μπήκα στο σπίτι αργά το βράδυ γιατί έκατσα και τσιμπίσα κάτι στο δρόμο γιατί δεν έχω κουράγιο να μαγειρέψω τιποτα.

Έκανα ένα γρήγορο μπανάκι και ξάπλωσα.

[...]

Sad bitch,sad bitch yes,it was my choice

Το ρωσικό τραγούδι που μου έχει κολλησει τελευταία το οποίο είναι και ήχος κλήσης ηχεί στα αυτιά μου.

Κοιτάω το ρολόι 10 το πρωί.

Κοιτάω το κινητό "Απόρρητος αριθμός"αποφασίζω να το σηκώσω.

"Γεια σου Lylia"

Ανατριχιασα ολοκληρη.

"Γεια σου Theo"λέω και δαγκωνω τα χείλια μου

"Λογικά θα εμαθες για την δουλειά που σου προσφέρω"

"Να γίνω το προσωπικό τσουλακι σου να σαι καλά δεν θα πάρω"

"5.000 για 1 χρόνο"

"Ε+έναν χρόνο?"

"10.000 τότε"

"Γιατί νομίζεις ότι με τα λεφτα έχεις τα πάντα? Στοίχημα ότι δεν έχεις ακούσει ποτέ οχι στην ζωή σου"

"Lylia απλά σκάσε και δεξου"

"Με συγχωρείς αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό,άμα θες μπορώ να σου προτείνω κάποιες από της καλύτερες μας"

"Lylia εγώ εσένα ζήτησα"

"Και γω σου αρνήθηκα λοιπόν θες να σου προτείνω κάποια έχεις πολλές επιλογές εχεις κάποια προτίμηση?"

"Ναι την θέλω με κανονικό ύψος μαύρα μαλλιά και γάλανα μάτια. Θέλω επίσης να έχει καμπύλες και στητο μεγάλο κωλο"

"Κάτι άλλο?"λέω φανερά νευριασμένη

Ο τύπος περιγραφή εμενα.

"Θέλω επίσης να είναι σκληρή και πουτανα στο κρεβάτι. Α επίσης θέλω να έχει μυαλό να της το γαμαω!"

"Δεν το βάζεις κάτι με τίποτα ε?"

"Lylia σε θέλω από κάτω μου. Κάθε. Μέρα."

Φακ αυτό ακούστηκε πολυυ καυτό.

"Και το θες και συ μωρό μου"

Α έχει και συνέχεια.

"Αύριο στις 3 στο σπίτι μου με τα πράγματα σου"λέει και μου το κλείνει.

Πρόκληση δεχτεί κύριε Theo.

Kvrhhh

𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡Where stories live. Discover now