Οι δουλειές σε ένα τόσο μεγάλο σπίτι καταλήγουν τόσο κουραστικές ακόμα και με φουλ μουσική.
Καθάρισα κάθε δωμάτιο αυτού του σπίτιου. Βασικά σε όλα τα δωμάτια που μπορούσα να μπω γιατί κάποιες πορτες ήταν κλειδωμένες.
Επίσης μια ερώτηση.
Πώς γίνεται ένα σαλόνι να έχει 6.875 πλακάκια?
Χριστέ μου τι κάθομαι και σκέφτομαι! Βαριόμουν τόσο πολύ που έκατσα και μέτρησα όλα τα πλακάκια του σαλονιου.
Μετά από 3 λεπτά σκέψης ντύθηκα και βγήκα έξω για να πάω μια βόλτα στην αγορά.
Με τα λεφτά που μου έχουν μέινει στο λογαριασμό μου φτάνουν για να κάνω κάποια ψωνια.
Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που ψώνισα...πρέπει να ήταν χρόνια...
Βασικά παίζει να ήταν πριν 2-3 εβδομάδες.
Μπήκα σε ένα μαγαζί με φανταχτερά φορεματα και πήρα 2 για να έχω να φοράω στις δεξιώσεις του theo αλήθεια αυτό το παιδί δεν οργανώνει τίποτα είναι δυνατον να βγαίνω από το δωμάτιο μου με τις πιτζάμες και να βλέπω έξω την Άρτα και τα Γιάννενα?
Αχ!Τι τον σκέφτηκα αυτόν μωρε!Σήμερα είναι η μέρα μου όχι theo!
Πήγα στο κοντινό σπα και έκανα φουλ περιποίηση προσώπου,μασάζ μανικιούρ και πεντικιούρ.
Πήγα στο κομμωτήριο και ξαναεβαψα την χιλιοβαμεννη ρίζα μου.
Κανονικά το μαλλί μου ειναι ξανθό αλλά το βάφω μαύρο γιατί μαρεσει πιο πολύ και έτσι πρεπει μήνα παρά μήνα να ανανεώνω το βάψιμο.
Τελιωσα και από το κομμωτήριο, τελευταία στάση ήταν σε ένα μαγαζί με παπούτσια πήρα 1 ζευγάρι γόβες και ένα ζευγάρι ψηλές μπότες που φτάνουν ως το γόνατο σε μπορντό χρώμα.
Καλά άξιζαν τα λεφτά τους.
Έπειτα πήρα ένα ταξί για να πάω μέχρι το σπίτι.
Πλήρωσα το ταξί ξεκλείδωσα την πόρτα και την άνοιξα.
Αμέσως από την τρομάρα μου επεσαν όλα τα ψώνια στο πάτωμα μαζί τους και το κινητό μου.
"Theo με κοψωχολιασες δεν μπορούσες να είχες τουλάχιστον ένα ανοιχτό φως?"είπα πιάνοντας την καρδια μου.
"Που είσουνα?"
"Στα ταμτουμ για μαϊμούδες-που λες να ειμουνα αγάπη μου για ψώνια!"είπα και σήκωσα το κινητό μου και επειτα όλες τις τσάντες.
"Και γιατί αργησες τόσο πολύ?"
"Ορίστε?"ειπα με ειρωνία.
Σιγά που θα μου πεις εσύ το ώρα θα γυρίσω.
"Τι ορίστε?Τι ώρα είναι αυτή πάλι θα το ξανασυζητήσουμε?"
"Πολύ αρχιδατος δεν το έχεις δει τελευταία?"
Οναι το είπα και έχει γίνει κατακόκκινος.
Σηκώθηκε σε δευτερόλεπτα και με κόλλησε στον τοίχο.
"Τι είπες?"είπε κοιτάζοντας με στα μάτια
Δάγκωσα τα χειλια μου.
Είναι ακόμα πιο ωραίος όταν νευριάζει.
Αχ και αυτά τα χείλια του είναι για φαγωμ-
"Δεν απαντάς τώρα ε?"
"Ε- ποια ήταν η ερώτηση?"λέω αγχωμένα ξαναδαγκωνοντας τα χείλια μου.
Με πλησίαζει ακόμα πιο πολύ και κολλαει ακόμα περισσότερο το σώμα του στο δικό μου.
"Δεν νομίζεις ότι μου οφείλεις μια εξήγηση?Τι μια φεύγεις χωρίς να το πεις και γυρνάς ότι ώρα θες και μετά με βρίζεις και από πάνω-"
Δεν άντεξα τον φίλησα και τυλιξα τα χέρια μου γύρω από τον σβέρκο του αναγκάζοντας τον να σκύψει λίγο.
Με σήκωσε από τα χέρια του και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα.
Με άφησε πάνω στο πάγκο και απομακρύνθηκε από τα χείλια μου.
"Γιατι μου το κάνεις αυτό ενώ είσαι στις μέρες σου επίτηδες το κάνεις θες να με δεις να υποφε-"τον φίλησα πεταχτά για να τον κάνω να σκάσει.
"Δεν είμαι στις μέρες μου theo μπορείς να κάνεις ότι θες"του είπα ψιθυριστά στο αυτί.
Με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα και κατευθείαν εσκυσε το λεπτό φόρεμα που φορούσα.
Με μια κίνηση έβγαλε το σουτιέν μου και ξεκίνησε να μου πιπιλαει της θηλές την μετά της άλλη.
Να με βασανίσει θέλει και νομίζω το έχει πετύχει.
Έβγαλε το εσώρουχο μου και άγγιξε την γλώσσα του στο κέντρο τις θηλυκότητας μου βάζοντας αμέσως ένα δάκτυλο κάνοντας με κυριολεκτικά να υποφέρω από την απόλαυση.
"Σε παρακαλώ theo μην με βασανίσεις αυτή τι φορά"
"Αυτή την φορά νιώθω ότι βασανίζω και μένα "είπε και ξεντυθηκε αμέσως μπαίνοντας μέσα μου απότομα.
Ξεκίνησε να κουνιέται και οι κραυγές μου ήχησαν σε όλο το σπιτι.
Σύντομα τελιωσαμε και οι δυο.
"Πάμε για μπάνιο?"είπε πονηρά
"Τι και δεύτερο γύρο δεν κουράστηκες"
"Ποτέ μωρό μου ποτέ!"είπε και πήρε αγκαλιά και ανέβηκε τρέχοντας τις σκάλες.
Kvrhhh
Χρόνια και ζαμανια λυκακια
Μου έλειψε να γράφω κεφάλαια🤧
YOU ARE READING
𝘿𝙖𝙙𝙙𝙮'𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡
FanfictionΌσο και να μην θέλει αν το παραδέχτει είναι στρίπερ χορεύει και άμα χρειαστεί γίνεται και πορνη έφτασε σε αυτό το σημείο εξευτελισμου όταν η γονείς της αποφάσισαν να φύγουν στο εξωτερικό και να την αφήσουν πίσω. όμως η μοίρα της έχει άλλα σχέδια. ΠΡ...