Štěpán

1.1K 33 1
                                    

Když Týna přijela na statek, tak se snažila tiše zaplout do svého pokoje. To se jí šle nepovedlo.
M: ahoj dceruško. Včera se ti to nějak protáhlo ne? A kde máš Janka?
T: Janek přijede za chvíli.
M:aha.
T: no tak já už půjdu.
Řekla a rychle utíkala do svého pokoje.  Tam se převlékla do lacláčů a šla pomoct se snídaní. O hodinu později přijel i Janek. Řekl Týně že vše proběhlo celkem bez problému s všichni už jsou doma. Potom šli s Týnou ven. Prostě se jen tak projít.
J: hele Týno já bych ti chtěl něco říct.
T: no, povídej.
J: víš já ...
Ani to nedořekl protože se zjevil Štěpán.
Š: ahoj Týnuško
T: jé ahoj Štěpi
Š: včera to bylo moc fajn nemyslíš?
T: no myslím že jo...
Š: nechceš si to zopakovat?
T: proč ne..
Š: tak se pojď někam projít ne?
T: no jasně. Tak čau Janku
J: čau
A šla se Štěpánem dál směrem k jeho domu.
Š: Týno , říkal jsem si že by jsme spolu mohli začít chodit ne? Včera mi to přišlo úžasný.
T: já si ze včera toho moc nepamatuju ale klidně jo. Byla jsem na tebe hnusná a každý si zaslouží šanci.
Š: děkuji. Já ti dokážu, že jsi se mnou chybu neudělala.
Sotva to dořekl, vzal Týnu za ruku a utíkal s ní směrem k jeho domu. Vešli. Nikdo nebyl doma. Štěpán hned začal Týnu líbat. Primáčkl ji ke zdi a přitom se dál líbali. Potom ji Štěpán přenesl do jeho pokoje a zavřel za nimi dveře. Svalil Týnu na postel a skočil na ni. Pomalu ji sundaval kousky oblečení. Když už byla Týna jen ve spodním prádle tak si sundal své oblečení. Nechal si jen boxerky. Po nějaké chvíli strhl Týně podprsenku. A postupně i kalhotky a sobě boxerky. Týna začala vzdychat. Moc si to užívali. Potom si Týnu přetočil na sebe. Týna mu nejdřív dělala dobře jazykem, potom mu sjížděla prsty po těle až došla na oné místo. Týna si s tím hrála, což se Štěpánovi velice líbilo. Potom si Týnu posunul pod sebe. Začal ji dělat taky dobře jazykem. Prohrával si s jejím tělem. Nakonec do ní jemně vnikl. Když skončili lehli si vedle sebe s začali se oblékat.

Že by láska...Kde žijí příběhy. Začni objevovat