Mezitím Štěpán Týnu někam odvezl. Týna měla hrozný strach z toho, co jí chce Štěpán udělat. Když auto zastavilo, Štěpán vzal Týnu a donesl ji do nějakého sklepa. Týna to tam vůbec neznala. Štěpán ji tam zavřel a pro něco šel. Za chvíli se vrátil. V ruce měl izolepu, kapesní nůž a pytel. Týna tušila co chce udělat a tušila to správně. Uprostřed té místnosti byla židle. Na tu Týnu přivázal a ruce jí zezadu slepil izolepou. Týna už nemohla utéct.
Š: a žádný blbosti jasný?! Mám tady pár pomůcek. Nediv se. To že jsi celý týden byla někde zavřená byl od tebe pěkný podraz. Tak teď to můžeš udělat znovu ale budu u toho já. Mimochodem ti schvaluji výběr plavek. Žlutá se mi líbí a vypadáš v ních sexy. Ale ty půjdou dolů!
T: co to meleš?!
Š: ty mlč! Ani slovo! Žádný zvuky!
Štěpán se najednou začal svlékat. Nechal si jen boxerky. Přišel k Týně a bez citu jí sundal plavky. Jak horní tak spodní část. Pohrával si s jejími ňadry. Všude ji líbal obzvlášť tam. Potom si sundal boxerky a dal ho tam. Začal přirážet. Týna se neměla jak bránit. Přidával na tempu i síle. Až se dostal na vrchol. Potom s Týny sesedl a oblékl se.
Š: tak tohle by nešlo! To je hrůza! Dáme si to ještě jednou na zemi. A ty budeš spolupracovat! Výjimečně ti nechám ruce, ale uděláš mi dobře jasný ?! Jasný!
Štěpán Týně opravdu sundal pásku z rukou. Týna byla pořád nahá. Štěpán se zase vysvlékl. Položil Týnu na zem. Jasně ji řekl ať spolupracuje nebo se jí tohle stane víckrát. A silně ji praštil do břicha. Týna musela spolupracovat. Štěpán jí dělal dobře rukou. Pak přidal i pusu a jazyk. Nakonec jí ho tam dal. Držel ji za zadek, líbal ňadra a přitom přidával sílu a tempo. Nakonec se dostal na vrchol. Potom si na sebe dal Týnu a zařval na ni:
Š: tak se předveď holčičko!
Týna mu začala dělat dobře pusou a prsty. Potom už to nevydržela a nechala toho.
Štěpán ji teda nechal a znovu přivázal k židli.
Mezitím na statku:
J: neviděli jste někde Týnu?!
Všichni: ne!
J: do prdele! Ten kretén ji určitě něco udělal.
Sotva to řekl vydal se hledat. Hledal všude. Nejdřív u Vackových, ale tam nikdo nebyl. Potom různě po lesích. A nakonec jel do Prahy.