O Týnu se postarám

947 23 5
                                    

Celou cestu byla Týně zima. Když dojeli na statek, vzal Janek Týnu do náruče a odnesl do jejího pokoje. Tam ji položil a přes plavky ji dal tričko. Potom ji zakryl peřinou a seděl tam s ní. Týna za chvíli usnula. Janek už chtěl jít, ale něco ho drželo. Tak tam zůstal. Nějakým nedopatřením usnul. Také už bylo jedenáct hodin v noci, že. Ráno ho něco vytrhlo ze spánku. Když před sebou viděl ležet Týnu, rychle si vzpomněl co se včera stalo. Potom se podíval na hodinky aby zjistil kolik je hodin. Bylo půl osmé. Nechtěl Týnu budit, protože musela být unavená. Tak se potichu vytratil do kuchyně.
J: dobré ráno všichni
Všichni: dobré
J: jdu udělat Týně snídani.
B: jak jí je? Je v pořádku? Kde jsi ji našel? Včera jsem se nechtěla ptát. Přišli jste mi oba rozrušení. A kdo ji unesl?
J: ještě spí. Asi je v pořádku, ale dalo by se říct že byla....znásilněna...
Všichni: CO?!
J: no... byla v jedné malinké garáži v Praze. Přivázaná k židli. Očividně patří rodině Vacků, protože ji unesl Štěpán. Asi by jste to nějak měli říct Julii a ostatním. Teď udělám snídani a o Týnu se postarám.
B: díky Janku. Za všechno. Je vidět, že jsi opravdový kamarád.
Prof(esor) : ~opravdových kamarádů je tak málo, že je spočítáš na jedné ruce~ já😅
R: v tomhle s váma výjimečně souhlasím.
Janek tedy udělal snídani a odnesl ji do Týnina pokoje. Opatrně vešel. Týna ještě spala. Tác se snídani položil na stůl a sedl si k ní na postel. Pohladil ji po vlasech a díval se na ni. Potřeboval na záchod, ale když vyšel z pokoje........

Že by láska...Kde žijí příběhy. Začni objevovat