Před rokem jsme byli na dovolené v Brazílii. Lenka vždy milovala karnevaly a my ji chtěli udělat radost. Při zpáteční cestě byl náš autobus napaden zdejšími domorodými kmeny. Povedlo se nám utéct do pralesa, kam nás pronásledovali. Našli jsme polorozpadlý chrám do kterého jsme se před nimi schovali. Sice nás viděli, ale dovnitř se neodvážili. V chrámu působila zvláštní energie. Na jednom stole leželi čtyři knihy. Na každé byl jeden symbol (ty z obálky knihy).
Každý si vzal tu, na které byl symbol který se mu líbil. Uvnitř bylo pár vět. Když jsme je všechny čtyři přečetli, celý chrám se začal třást. Knihy nám vypadli z rukou a vyjeli z nich čtyři proudy energií, které nás pohltili. Po chvíli se vytratili a my získali sílu čtyř elementů. Vyšli jsme z chrámu ven a přečetli větu, která byla pro všechny společná. To se pro změnu zatřásla země a na každého z nás zaútočila jedna síla. Na Dominiku začali padat nože, Lenku zasáhla vlna z jezírka opodál a zmrzla na ní, Martina obmotaly liány z pralesa a do mě uhodil blesk z nebe.
Síla se dostala do nás a my získali další schopnosti. Ze mě se stal element větru a blesků, z Lenky element vody a ledu, z Dominiky element ohně a boje a z Martina element země a přírody.
Vrátili jsme se zpátky domů a naše schopnosti ani jednou veřejně nevyužili. To vydrželo půl roku, než jsme byli donuceni zasáhnout. Města a pak i světa se chtěla zmocnit jedna šílená dáma - Alica. Z pomocí svých dvou přátel vytvořila bombu a zaútočila na lidi na náměstí v našem městě. Zasáhli jsme proti ní a povedlo se nám ji porazit, ale ukázalo se, že i ona ovládá určitý druh magie. Díky zradě jednoho našeho přítele, který ji tajně miloval, nás nečekaně zasáhla. Pozabíjela všechny svědky a vše svedla právě na jejího ctitele, který byl obviněn z vývoje bomby a pokusu o ovládnutí celého světa. Ten se ve vězení zabil a Alica z toho vyšla jako zachránkyně planety spolu se svým novým přítelem Aranem a svojí nejbližší přítelkyní Adelaine.
Každého z nás uvěznila pod proudem její energie různě po městech a chtěla získat naši sílu. Hodně nás oslabila a mělo to pokračovat. Dokonce nás měla všechny vysát a zabít, aby nikdo nemohl mluvit, kdyby pravda vyšla na povrch, ale po dalším půl roce se Dominice povedlo uniknout.
ČTEŠ
Black and white - Pomsta
FantasyBývali týmem ale zrada je rozdělila ... Příběh s podobnými postavami jako My little pony. Jedná se o podobné charaktery, ale příběhy na sebe nijak nenavazují. I tady se ale nějaké ty vulgarismy objeví XD Jinak nápad vznikl z toho, že k elementům se...