Závěr

10 1 0
                                    

Pamatujete si někdo cestu?" zeptala se Lenka, když utíkali osvětlenými cestami

Některé kolem už byly zasypané. "Fajn, tady někde se musí odbočit, tam byla ta východová cesta" řekla Dominika. Vyběhli poslední chodbou, která k této únikové vedla. "Kurva, je zablokovaná" řekla Dominika, když doběhli do cíle.

Mezitím dole Alica přistoupila ke krychli. "Konečně, teď se naplnil můj osud" řekla si pro sebe. Potom si šla kleknout vedle Aranova těla. "Kdybych vyhrála, byl by jsi tu pořád se mnou, brzy se uvidíme" řekla k němu a podívala se směrem k vybuchujícímu objektu. Na oku se jí objevila slza a bomba následně vybuchla. Celá místnost se okamžitě zasypala spolu s přilehlými chodbami.

"Asi to už vybuchlo" řekla Lucka. "Počkejte chvíli, odstranim tu zem" řekl Martin a povedlo se mu únikovou cestu prorazit. "Fajn, padáme odtud" řekla Dominika a vyběhli rychle únikovou cestou. Když se jim povedlo vylézt ven, uviděli, jak se celý kopec, pod kterým se důl nacházel začíná propadat. "Honem, musíme pryč" řekla Lenka. "Nemůžeš to nějak zastavit?" zeptala se Dominika Martina. "Myslim, že na tohle moje síly nestačí, musel bych to pořád držet a asi by se mi to nepovedlo ani ovládnout" odpověděl Martin. "To máš jedno, tady se už stejně nedá nic zachránit" řekla Lucka a všichni se otočili. Za jedním náhrobkem uviděli ležet Adelaine a kolem ní kaluž krve. Lenka se k ní okamžitě rozběhla. "Má dvě střelné rány, ale ještě žije" řekla Lenka, když Adelaine nahmatala tep. "Dobře, volam záchranku" řekl Martin a půjčil si Dominiky mobil. "Luci, podívej támhle" řekla Dominika a ukázala o kus dál, směrem k malému neudržovanému hrobu. "To je Rylee?" řekla Lucka. Obě se k ní rozběhly. Dominika se k ní sehnula. Uviděla zabodnutý nůž a spoustu krve. 

Po chvíli na místo přijela záchranná služba. Adelaine se podařilo přežít a po operaci a dvou týdnech v nemocnici byla zase v pořádku. Díky jejímu svědectví se podařilo odhalit vše, co Alica a Aran udělali. U Rylee lékaři na místě konstatovali smrt. 

Po týdnu

Dominika, Lucka, Martin a Lenka se museli hlavně ze všeho vzpamatovat. Minulý týden pro ně byl asi jeden z těch, na které nikdy nezapomenou. "Myslim, že je to celkem úspěch, že jsme se dostali z Aličina uvěznění a ještě jí zničili" zhodnotila celou akci Lenka. "Jo, jako úspěch to je, až na to, že jsme do piči málem zhebli" zareagovala Dominika a dočkala se Martinova a Lucčina úsměvu. "Takhle, jsem rád, že jsme to přežili" řekl Martin. "A ještě tu čupku zničili" doplnila Lucka. "A spoustu dalších zmrdů s ní" dodal ještě Martin. "A taky jsme konečně použili i naše black team útoky" řekla ještě Dominika. "Takže Black and white team forever" doplnila ještě. 



Takže příběh je u konce. Původně jsem měl v plánu jenom tak 15 částí, ale nakonec se to protáhlo na 17. To je taky úspěch, zatím nejdelší, co jsem napsal :D. 

Takže já si to při vymýšlení strašně moc užil a moc děkuju za všechny komentáře, hvězdičky a vlastně i to, že jste to vůbec přečetli. Určitě pište do komentářů všechny připomínky, co byste zlepšili, co se vám líbilo ... :)


Magic Auerhahn

2020

Black and white - PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat