Cesta do dolu

7 1 0
                                    

Dojeli k opuštěnému hřbitovu. Nikdo nikde nebyl a začal foukat nepříjemný vítr. Prošli kolem vrat a dostali se k jedné nízké stěně. Tu přelezli a dostali se dovnitř. Celé toto místo bylo opuštěné. Došli k jedné staré polorozpadlé hrobce. Adelaine otevřela dveře a nechala všechny vstoupit. "Když odsunete ten obraz, dostanete se dovnitř" řekla Adelaine. "Ty s námi nepůjdeš?" zeptala se Lenka. "Na tohle stačíte, pomohla jsem jak jsem mohla" odpověděla Adelaine a zavřela za nimi dveře. Dominika sundala obraz a odstrčila ho stranou. Odhrnula překážející pavučiny a vstoupila dovnitř, za ní Martin a Lucka. Lenka se ještě podívala ven. "Hodně štěstí" řekla Adelaine. "Tobě taky" řekla Lenka, uzavřela chodbu obrazem a vydala se za ostatními. 

Adelaine se otočila a chtěla jít zpátky k autu. Z dálky ale u východu uviděla známou tvář. "Rylee" řekla Adelaine. "Zdravím tě Adelaine" řekla Rylee. "Co tady děláš?" zeptala se Adelaine. "No, všichni si mysleli, že jsem zemřela, že mě Lenka utopila ve sklepě, copak neznám svůj vlastní dům" odpověděla Rylee. "Povedlo se mi utéct zadní šachtou ve sklepě a hned jsem šla za paní Alicou, to že zapomněli zfalšovat kamerový záznam, to už byla jenom nepodstatná chyba" pokračovala. "A pak mě Alica poslala k tělocvičně, kdyby jsi náhodou neuspěla" dokončila řeč Rylee. "Jakto, že o ničem nevim" řekla Adelaine a přiblížila se k Rylee. "Jednoduše, Alica si prostě myslela, že jsi slabá, čekala jsem hodně, ale ne to, že se přidáš na jejich stranu a už vůbec ne, že jim ukážeš tajný úkryt paní Alicy" odpověděla Rylee. "Ví o tom Alica?" zeptala se Adelaine. "Samozřejmě a je na ně už připravená" řekla Rylee. "Ty jsi vždycky byla necitlivá svině" řekla Adelaine. Rylee se jen pousmála. "Teď zaplatíš za svoje chyby" řekla hned potom. "Nevíš s kým se pouštíš do boje" zareagovala Adelaine. 

Mezitím v chodbě

Všichni čtyři šli za sebou úzkou chodbou, která nevypadala zrovna stabilně. Byla sice z kamene, ale byli části, kde kámen chyběl a bylo zde jenom pár připevněných dřívek. Všude byla cítit ztuchlotina a Lenka začala kašlat. Po přibližně deseti minutách cesty došli do prostornější místnůstky. Bylo poznat, že se nacházejí ve starém dole. Na podlaze leželo pár zrezivělých kolejí a místy bylo pár pohozených lopat a krumpáčů. Procházeli cestou, kterou se před lety vozily vytěžené kovy. Místy bylo na zdi nějaké to světlo. Tato cesta se asi používala dost často a Alica zde nechala přivést elektřinu. Důl se několikrát dělil do několika chodeb. Vždy se vydali do té, ve které svítila světla. 

Zpět na hřbitově

Adelaine zaútočila jako první. Vpálila na Rylee paprsek energie. "Takže takhle, uvidíme jak obstojíš" řekla si Rylee a vystřelila taky. Výstřely se setkaly a vybouchly. "Dřív bych tě porazila, ale je vidět, že tě Alica vybavila" řekla Adelaine. "Přesně tak, jsem teď mocnější než ty" zareagovala Rylee a hned vystřelila další světelnou energii. Adelaine vyndala světelné meče a pomocí nich útok odrazila. Rylee vystřelila znovu, ale tentokrát se Adelaine povedlo její útok zničit. Rylee výbuch, který byl v její blízkosti odhodil na blízký pomník. Posadila se a nahmatala si na hlavě krev. 

Black and white - PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat