Výbuch

9 1 0
                                    

Aličina magie dosáhla 100 % síly. "Co teď?" zeptala se Lenka. "Musíme zničit tu stříbrnou věc nebo rovnou jí" navrhla Dominika. "Díky energii, kterou mám a té, které jsem od vás ukradla teď konečně mohu spustit tuto nepřekonatelnou sílu - čistou energii" řekla Alica a natáhla obě ruce nad sebe. Vytvořila magickou kouli, která byla na povrchu bílá, ale žlutě svítila. Kolem obíhal další malé koule. "A teď" řekla Alica a kouli vystřelila. Dominika zaútočila magmatem, Lucka vyvolala tři nabité elektro koule, Martin vypustil písečné tornádo a Lenka obří vlnu. Toto všechno narazilo do Aličina útoku. Jen ho to ale na chvíli zastavilo, ale nijak neoslabilo. 

"Musíme něco udělat, proti tomuhle naše útoky ani nepomůžou" řekla Dominika. "Počkej, zkusím to chvíli zdržet" řekla Lenka a vyslala ledový útok, který chvíli zmrazil postup útoku. "Nějak spojíme síly, stejně jako to udělala ona" řekla Lucka. "Takže něco jako black and white útok" řekl Martin. "Co zkusit vyslat taky čistou energii všech našich sil" navrhla Dominika. "Jasně, když to zvládne ona, my to zvládneme taky" zaradoval se Martin. "Ale rychle, můj led přestal fungovat" řekla Lenka a ukázala na řítící se kouli čisté energie. "Ještě jeden útok, který to zdrží" řekla Lucka a vypustila vítr, který kouli zpomalil. "Nějak vám to nejde co" zasmála se Alica. 

"Fajn, jdem na to" řekla Dominika a všichni zvedli ruce nad sebe. Dominice z nich vyletěla rudá a oranžová energie, Martinovi hnědá a zelená, Lucce žlutá a fialová a Lence modrá a bílá. Nad jejich hlavami se všechny tyto síly spojily a vytvořily objekt podobný galaxii. Právě včas ho použili proti kouli čisté energie, která se k nim už přiblížila na několik málo metrů. 

Bohužel to nestačilo a koule začala útok oslabovat. "Ani tohle vám nepomůže, rozlučte se" zasmála se Alica. "Zapomněli jsme přidat temnotu a světlo" zakřičela Dominika. "Fajn, jdem na to" řekla Lucka a společně s Dominikou a Martinem natáhli ruce tentokrát před sebe a přímo do jejich galaxie vypustili sílu tmy. "Ještě ty Lenko" řekl Martin. "Já ale žádnou sílu světla nemám, všechnu mi vzala" řekla Lenka. "Tak to aspoň zkus, stejně nic jinýho udělat nemůžeš" řekla Dominika. Lenka natáhla obě ruce a pokusila se v sobě najít trochu světelné síly. Vypustila tu trošku, co jí ještě zbyla a přidala jí do galaktického útoku. 

Teď už se oba útoky vyrovnaly. Jejich síla začala bořit celý důl. Chvěla se země uvnitř a i na povrchu byly otřesy znát. 

"Ne, tohle se nemůže stát, tohle vám nemůže projít" začala panikařit Alica. "Je konec Alico" řekla Dominika. Galaktický útok začal přetlačovat čistou energii. "Ne" zakřičela Alica a pokusila se dodat útoku sílu. Alica se podívala kolem sebe. Všude začaly padat kameny ze stropu. Po chvíli byla čistá energie poražena galaktickým útokem. Výbuch všem podlomil nohy. Alicu dokonce odhodil až k jejímu křeslu. 

"Tohle je konec, musíme pryč" zakřičela Lucka, když se důl začal chvět ještě víc. "A co ona?" zeptala se Lenka a podívala se na Alicu. "Dělej" řekla Dominika. "Nemůžeme jí tu přece nechat" začala všem říkat Lenka. "Jestli tu chceš zhebnout s ní, tak tu klidně buď" zareagoval Martin. 

Alica se zvedla ze země. "Tohle ještě není konec, já nikdy neprohrávám" řekla a přiblížila se k její stříbrné krychli. "Trochu ten výbuch uspíšíme, nahoru se nedostanete" řekla dál. "Tak a teď padáme řekla Lucka, když Alica na její krychli spustila výbuch. "Za chvíli sbohem" řekla ještě když viděla všechny utíkat.  

Black and white - PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat