Aličin stříbrný zesilovač sice zářil stále stejně silně, ale Alica už nebyla tak silná. Aran raději utekl od Lenky zpět k Alice. "Teď tě dostaneme" zakřičela Lenka. "Tak pojď" řekla Alica a hned na to vystřelila dvě světelné vlny. Lenka se postavila před letící útok a napřáhla ruce. Začal se jí z nich vytvářet led, který začal Aličinu vlnu odrážet. Druhá letěla směrem na Martina. Ten zkusil svůj další útok - obranný řetěz z kamenů. Světelný útok Alicy byl silnější a vyrazil mu ho z ruky. Dominika rychle vystřelila oheň, který už vlnu zastavil. "Tak a jdeme na ní" řekla Lucka směrem k Dominice. Obě se rozběhli proti Alice. "Tak jdi po nich ne" zařvala Alica na Arana, který se sotva udržel na nohou. "Teď si ho beru já, vychutnam si ho zkurvysyna" řekla Lucka.
Lenka stále ještě mrazila vlnu. Dominika se rozběhla s mečem proti Alice. Alica napřáhla ruku, ve které se jí objevila podobná hůl, jako měl předtím Aran, ale tahle měla navíc na špici trojzubec. Aran se pokusil rozběhnout proti Lucce. Ta ho fackou srazila k zemi. Chtěla jít pomoct Dominice, bohužel Aran nastavil ze země nohu o kterou se Lucka zakopla. Vedle už probíhala bitva mezi Alicou a Dominikou. Na chvíli se zastavil, když se Dominika zastavila o Aličin trojzubec, kterým se bránila. "Pusť to mrcho" řekla Alica. "Ani mě nehne čupko" zareagovala Dominika. Alica odskočila a uvolnila Dominiky meč. Hned potom se po ní ohnala svou zbraní a srazila Dominiku na zeď. Alica odkopla meč a chtěla do Dominiky zarazit trojzubec. Nečekala, že jí obmotá Martinova rostlina. "Ty zmrde" stačila říct, než jí Martin odhodil na její křeslo. Lucka už stihla dát Aranovi tři rány pěstí, aby zůstal ležet.
Alica se i přes dost ošklivé zranění na ruce zvedla. "Tohle ještě není konec" řekla. K ostatním se už přidala i Lenka, která konečně zlikvidovala světelnou vlnu. Alica před sebou vytvořila magické přesýpací hodiny. "Tomuhle útoku říkám konec času, nemyslela jsem, že ho někdy použiju, ale uznávám, jste skutečně silní, takže není jiná možnost" řekla a rukou dala pokyn k přesýpání. Hodiny začali zářivě svítit a vylétaly z nich světelné vlny. Všichni nasadili své útoky, které dokázaly zničit úvodní vlny. "Teď ještě zničit ty hodiny" řekl Martin a pokusil se obmotat hodiny rostlinami. Když se jenom přiblížily, žár hodin je zničil. Lenka vyslala kyselý déšť a Lucka tři blesky. Na hodiny nic nefungovalo. Ani Dominiky útok magmatem nepomohl.
Za pár sekund se hodiny přesypaly. Přestaly zářit a znovu se objevila postava Alicy. "Teď pocítíte svoje útoky, tyhle hodiny neumí útočit, ale všechno co je vysláno proti nim, teď v dvojnásobné míře vyšlou proti vám" zasmála se Alica. Z hodin opravdu vystřelily dva kyselé deště, šest blesků, dva kořeny rostlin i dvě dávky magmatu.
Dominika vyběhla s mečem a přesekala rostliny, Lenka uhasila magma vlnou, Martin vypustil kameny, do kterých narazily blesky a Lucka pustila vítr na déšť, aby změnil směr a dopadl na zem. Všichni se postavili před Alicu. "To není možné" řekla Alica s vyděšeným výrazem v obličeji. "Je to tak Alico, ani tohle nestačilo, co máš dál?" řekla Lenka.
"Potřebuju víc síly" řekla si Alica pro sebe, zvedla trojzubec ze země a podívala se na Arana. "Pojď sem prosím" řekla mu. Aran se ztěžka zvedl a stoupl si vedle ní. Alica ho políbila. "Potřebuju víc síly" řekla mu a nečekaně ho probodla trojzubcem. Z Arana se začala přenášet jeho síla, kterou mu Alica dala zpět na ní. Potom padl definitivně na zem.
Aličina stříbrná zbraň ještě víc zazářila, stejně jako Alica začala zářit. Její světle modré triko a šedá sukně s flitry se změnily na žlutou barvu. Následně několik pramenů jejích černých vlasů dostalo zlatou barvu. "Teď mám všechnu svou sílu zpět" řekla povýšeně.
ČTEŠ
Black and white - Pomsta
FantasyBývali týmem ale zrada je rozdělila ... Příběh s podobnými postavami jako My little pony. Jedná se o podobné charaktery, ale příběhy na sebe nijak nenavazují. I tady se ale nějaké ty vulgarismy objeví XD Jinak nápad vznikl z toho, že k elementům se...