Dominika to na motorce dobře uměla. Za deset minut byli u vily, kde byl dříve vězněn Martin. "Jenom mě teď napadlo, neměli bysme zavolat Lence, aby ji taky nenapadli, když je tam teď sama?" zeptal se Martin, když uklidili motorku za křoví. "Ne" řekla Dominika a šla směrem k vile. "Já jí pak zavolam" řekla Lucka a začala se smát. Obešli vilu a dostali se až k díře, kterou zde Dominika udělala. Vstoupili dovnitř. Budova najednou působila chladně a stísněně. Zamířili přímo do sklepa, kde byli zatím neporušené dveře. "To je docela dobrý znamení" usmála se Dominika a otočila kohoutem. "Počkejte někdo tady, někdo tu může čekat" dodala a vstoupila dovnitř. Uvnitř byla tma. Dominika si posvítila mobilem, ale nikoho tu nenašla. "Nikdo tu neni" zakřičela směrem ven. Lucka a s Martinem stáli před vězením, ale to najednou zasáhla vlna energie, která v něm udělala díru. Oba se otočili směrem k východu. "Bene, ty hajzle" řekl Martin. "Teď za vše zaplatíte" řekl Ben a vystřelil další proud. Lucka vyvolala elektrickou kouli, která zbrzdila sílu útoku až ho úplně oslabil. "Kde jsi přišel k takový síle, dřív si sotva zvládnul střílet z pistole" zakřičel Martin, když pomocí písečného tornáda odvracel další útok. To už Dominika byla připravená k boji a přidala se střelou magmatu. "Jednoduše, paní Alica na vás přišla a osvobodila mě, pak mě dala velkou část síly a já vás teď mohu zničit, stejně jako bude zničena Lenka" řekl Ben a pustil na každého paprsek světla. Ten se jim povedlo odvrátit. "Jak Alica může využívat světelnou energii sakra" zamyslela se Dominika a rozhodla se použít jeden ze svých nejsilnějších útoků - miniaturní ohnivou bombu. Vytvořila ji jako malou skleněnou kouli, ve které hořel oheň. "Zabavte ho" řekla Dominika ostatním. Martin vyslal ostnaté rostliny, které ale Ben snadno přesekal světlem. Lucka využila vítr, který Ben na chvíli oslepil. Toho využila Dominika a hodila před něj svoji připravenou bombu. Ta vybuchla a dům se začal jemně otřásat. Chvíli byl všude prach a ticho. Po chvíli ale prach usedl. Lucka, Martin a Dominika se rozhodli přiblížit. Ben sice byl na zemi, ale stále měl chuť bojovat. "Zabiju vás, hned teď" řekl a Ze svých rukou vyvolal malou hvězdu, která ale produkovala obrovské množství světla, která ale pomalu začala bořit celý dům. "Dobře musíme asi použít tajný útok Black teamu" řekla Dominika a i přes nesnesitelné světlo udělala krok dopředu. Tajný útok Black teamu se skládal z větru a elektrických koulí od Lucky, písku a listů rostlin od Martina a Dominika těmto listům dodala kovové ostny a ještě přidala magmatovou kouli. "Teď" řekla Dominika a začala útok. Ostatní se hned přidali. Celý dům se pomalu začal rozpadat. Black útok pomalu začal ničit hvězdu. Ta po chvíli praskla a útok zabil i Bena. Bylo jasné, že vila brzy může spadnout, a proto rychle vyběhli ven. Chvíli stáli venku. "Sice žijeme, ale pořád nevíme, kde hledat úkryt Alicy" poznamenala Lucka. "No jo, ale teď může být někdo u Lenky a útočit na ní, třeba se to dozvíme od něj" řekla Dominika. "Fajn, tak jedem" řekl Martin a vytáhl motorku z křoví. Dominika si ji převzala a nastartovala.
ČTEŠ
Black and white - Pomsta
FantasyBývali týmem ale zrada je rozdělila ... Příběh s podobnými postavami jako My little pony. Jedná se o podobné charaktery, ale příběhy na sebe nijak nenavazují. I tady se ale nějaké ty vulgarismy objeví XD Jinak nápad vznikl z toho, že k elementům se...