Kroky se stále přibližovali. Na konci chodby se rozsvítilo. Zahlédli postavu, která se vydala jejich směrem. Ve tmě sice nebyli vidět, ale věděli, že když se osoba přiblíží tak je nepřehlídne. "Kurva, proč to zase nefunguje" zakřičel najednou. "To je asi tou vymontovanou žárovkou" zašeptala Dominika potichu. "Chce světlo, má ho mít, jděte na druhou stranu" řekla Lucka a začala foukat vítr ke dveřím. Ty se začali otevírat. Muž se rozešel ke dveřím. "Jakej debil to zase nezavřel" zakřičel si pro sebe. Když už byl jen 3 kroky od Lucky, ta rozsvítila žárovku. Toho využili Martin a Dominika, kteří ho obešli a zablokovali únikovou cestu. Muže obličej Lucky v záři žárovky vyděsil a chtěl se s křikem vydat na útěk. Na zpáteční cestě ho zastavili Martin s Dominikou. Srazili ho na zem a když je chtěl napadnout nožem, Dominika ho spálila.
"Fajn, je vidět, že to tady dost hlídají, musíme být hodně opatrný" řekla Lucka a začala svítit na cestu. Došli na konec chodby. Ta se rozdělovala na dvoje schody. "Tak zkusíme ty vlevo, tamtudy přišel" řekl Martin. Lucka zhasla žárovku, protože tady se u svítilo.
Přišli do malé místnosti. Doleva byl nápis solárium. Rovně bylo okno a nahoru vedly schody. "Tak jo, do solária nepůjdem, tam je asi jenom ten podnik, zkusíme schody?" zeptal se Martin. Dostalo se mu kladné odpovědi od obou. Vyšli schody a dostali se do další místnůstky. Rovně vedly další schody, tentokrát dřevěné. Nalevo byla chodba, která byla zakončena dveřmi. Napravo v chodbě byli ještě další - v nich se svítilo. "Tak jo, zkusím ty dveře na konci a vy se zatím podíváte, jestli je něco na půdě, nechci, aby až vtrhnem dovnitř do těch osvětlených dveří, nás něco překvapilo, takže radši obejdeme zbytek" řekla potichu a rozešla se směrem ke vzdáleným dveřím. Dominika s Martinem na schody, které zavrzali. Oba ztuhli a začali našlapovat potichu.
Lucka se proplížila okolo svítících dveřích a došla a k těm posledním. Opatrně je otevřela. Uvnitř na posteli ležel další muž. "Hele, jestli jsi to už obešel, tak udělej kafe" řekl skoro ze spaní. Lucka ztuhla. On otevřel oči. "Co je kurva tohle" začal zvyšovat hlas. Lucka se lekla a vystřelila po něm blesk. Začala prohledávat pokoj. Ve skříni našla jen pár starých hadrů a v nočním stolku taky nebylo nic zvláštního. Chtěla ještě prohledat papíry, co leželi na stole, ale najednou se dveře otevřeli.
Nahoře po schodech se Martinovi s Dominikou povedlo najít půdu. Nahoře nebylo skoro nic zvláštního až na pár obrazů ze kterých šel opravdu strach. "Tady asi nic nebude co" řekla Dominika. "Počkej ... Domi" řekl Martin vystrašeným hlasem. "Co je?" zeptala se. "Slyšel jsem vrznutí schodu, teď znova" řekl Martin. "A do prdele, teď jsem to slyšela taky" reagovala Dominika. Oba se schovali za jeden obraz a čekali.
Do místnosti, kde byla Lucka přišli další dva muži v podivných hábitech. Vytáhli na ni pistole. Lucka natáhla ruce a vyvolala silný proud vzduchu. Oba vystřelili, ale náboje se podařilo odvát pryč. Vítr oba povalil na zem. Lucka vyvolala jeden ze svých nejsilnějších útoků. Elektro kouli, kterou vypustila nad oba hajzly a vytvořila tři paprsky, které se začali z ní kolem nich otáčet. Dostali velkou dávku elektřiny a ta je zabila.
Nahoru na půdu se dostala osoba, kterou Dominika s Martinem slyšeli. Pozorovali ji za obrazem. "Kdo tady je?" zakřičela. Po chvíli rozsvítila světlo a začala obcházet půdu. "Budeme jí muset utéct až bude vzadu" řekla Dominika. Martin přikývl.
Mezitím Lucka dole vtrhla do předtím osvětlené místnosti. Tam už jí čekal jen jeden protivník. Toho vyřídila jednoduše a šla hledat na stolech další papíry.
Nahoře se Martinovi s Dominikou povedlo ve vhodný moment utéct z půdy dolů. "Sakra, nejde to nijak zajistit, za chvíli může bejt dole" řekl Martin. "Tak právě musíme rychle" řekla Dominika a skočila z posledních tří schodů. "Luci" řekla Dominika nejistě a podívala se do dveří. Lucka vyšla z kanceláře. "Musíme rychle, ta štětka bude za chvíli tady" řekl Martin. "Fajn, tak do sklepa" řekla Lucka a běželi dolů.
ČTEŠ
Black and white - Pomsta
FantasyBývali týmem ale zrada je rozdělila ... Příběh s podobnými postavami jako My little pony. Jedná se o podobné charaktery, ale příběhy na sebe nijak nenavazují. I tady se ale nějaké ty vulgarismy objeví XD Jinak nápad vznikl z toho, že k elementům se...